Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Doorzoek:

{ Topic }  

Pagina's: 1 ... 22 23 [24] 25 26

Is deze film te pruimen??? deeltje 2

Reactie #345: 05 sep 2009, 11:28

monster squad, 5541 berichten Re: Is deze film te pruimen??? deeltje 2
De vraag is niet zo zeer is de film pruimen maar eerder de DVD release in dit geval. Ik zag namelijk dat Extreme hier in Nederland Roger Corman's "The Terror" een aantal jaren geleden heeft uitgebracht maar hoe is de kwaliteit van de DVD? Of kan ik misschien beter een van de buitenlandse releases in huis halen?

Die van Extreme is slecht,een echt goede release is er jammer genoeg nog altijd niet (waarschijnlijk omdat deze public domain is).

De beste releases voor zover ik weet:

Nederlandse The Haunting (re-release tv versie met inserts in het begin en op het einde) op A-film.

De US op deze set.

Als ik me goed herinner is de US versie lichter maar heeft die last van nogal veel DNR,de Nederlandse is scherper maar donkerder en heeft inserts.
Die inserts zou je er natuurlijk uit kunnen halen... ;)

Ik denk dat er ook een UK versie is van The Haunting maar geen idee hoe die is.

Reactie #346: 09 sep 2009, 10:40

kwaadaardig, 234 berichten Re: Is deze film te pruimen??? deeltje 2
Iemand de Franse film I Am The Ripper gezien?

What an excellent day for an exorcism.

Reactie #347: 30 sep 2009, 21:46

monster squad, 2525 berichten Re: Is deze film te pruimen??? deeltje 2
Iemand die me iets kan vertellen over Claire Denis' Trouble Every Day?

Recensent & columnist bij Horror.nl | Fulltime muziek & film liefhebber | Mijn filmoverzicht

Iemand de Franse film I Am The Ripper gezien?

Ik heb hem hier staan, een stukje gezien, puur low-budget stuff, ooit kijk ik hem helemaal, maar ja dat zeg ik al jaren...

Look who's here!

(3135, gestopt met toevoegen...)   

Reactie #349: 01 okt 2009, 06:22

monster squad, 5628 berichten Re: Is deze film te pruimen??? deeltje 2
Iemand die me iets kan vertellen over Claire Denis' Trouble Every Day?

Ik vond hem wel wat hebben , maar niet geweldig. Daarvoor is hij wat te traag en saai.
Maar er zitten zeker een paar mooie scenes in. En ik denk ook wel dat jij hem kan waarderen.

Long Live The New Flesh

Reactie #350: 01 okt 2009, 09:34

monster squad, 2525 berichten Re: Is deze film te pruimen??? deeltje 2
Nice. Dan ga ik hem even proberen. Bedankt!

Recensent & columnist bij Horror.nl | Fulltime muziek & film liefhebber | Mijn filmoverzicht

Reactie #351: 07 okt 2009, 15:45

monster squad, 1681 berichten Re: Is deze film te pruimen??? deeltje 2
Ik was even door m'n posters aan het neuzen vandaag en zag dat ik een poster heb van the Incubus. Ik dacht altijd dat het  die met William Shatner ging maar blijkt een heel andere film te zijn.

http://www.imdb.com/title/tt0084133/

Blijkt out of print te zijn maar via ebay nog wel te krijgen, iemand bekend met deze film/dvd?

Goede film. Gaf hem een 8.0

Zombies... Exploding heads... Creepy crawlies...And a date for the formal. Oh this is classic, Spanky.

Cijfers Whatiwatch

Reactie #353: 30 okt 2009, 16:00

hulpeloos slachtoffer, 44 berichten Re: Is deze film te pruimen??? deeltje 2
Is de live action versie van de anime perfect blue het bekijken waard ?

Reactie #354: 30 okt 2009, 16:46

beheerder, 10407 berichten Re: Is deze film te pruimen??? deeltje 2
Goede vraag, ik wist niet eens dat die bestaat. Ik lees hier dat het niet zozeer een remake is van de anime maar een verfilming van het boek waar ook de anime op gebaseerd is. Lijkt me leuk om ze te vergelijken, maar ik denk dat de anime toch beter zal blijken.

Reactie #355: 09 nov 2009, 22:54

monster squad, 1681 berichten Re: Is deze film te pruimen??? deeltje 2
Iemand deze gezien?

The Colour of Magic (2008) (TV)

Trailer: The Colour of Magic

Ik vond de boeken van Terry Pratchet altijd geweldig, en dacht trouwens dat ze nogal onverfilmbaar zouden zijn maar ik zie opeens dat er een tv-film/miniserie van bestaat! Ondanks dat ik de trailer niet echt geweldig vindt ben ik toch nog steeds benieuwd. Iemand hem al gezien?

Reactie #356: 20 nov 2009, 19:55

monster squad, 3504 berichten Re: Is deze film te pruimen??? deeltje 2
AUTUMN http://www.imdb.com/title/tt1198333/
Zag 'm vandaag liggen. Oogde goedkoop en IMDB-cijfer liegt er niet om, maar dat zie je vaker. Is 't wat?

Reactie #357: 24 nov 2009, 18:36

monster squad, 3504 berichten Re: Is deze film te pruimen??? deeltje 2
En ik kwam vandaag ook nog PLAGUE TOWN tegen, http://www.imdb.com/title/tt1118687/ , isdawa?

Reactie #358: 24 nov 2009, 19:37

monster squad, 3697 berichten Re: Is deze film te pruimen??? deeltje 2
En ik kwam vandaag ook nog PLAGUE TOWN tegen, http://www.imdb.com/title/tt1118687/ , isdawa?

Dit zei ik er een tijd terug over:

PLAGUE TOWN

Jammer, jammer, jammer dat deze geen groter budget had en een stuk professioneler gemaakt was.
Het concept is zeker niet superorigineel, het acteren is niet altijd even goed en het oogt ook allemaal vrij goedkoop.
Ik vind dat erg jammer want deze film had meer verdiend. Het is duidelijk dat de makers hun best hebben gedaan en ze het allemaal erg serieus aangepakt hebben. Dat is ook wel duidelijk want met de minimale middelen weten ze toch een aardige spanning op te bouwen, er zitten wat hele aardige gore effecten in, de kinderen zijn aardig creepy en zien er freaky genoeg uit.
Toch had deze dus meer kunnen zijn.

YOU TALKIN' TO ME?

Reactie #359: 24 nov 2009, 20:13

monster squad, 5628 berichten Re: Is deze film te pruimen??? deeltje 2
En ik dit:

Plague Town

Een gezinnetje wil de familieband wat aansterken en hoe kan dat beter dan op vakantie te gaan met zijn allen.
Al snel slaan de irritaties onderling toe en als ze de laatste bus missen ,stranden ze bij een verlaten auto waar ze besluiten te overnachten. Er klinken vreemde geluiden en ze blijken te zijn aangeland bij een klein dorpje waar gemuteerde kinderen ronddwalen en spelletjes spelen waar je liever niets van weet.

Een aller aardigste mix van The Hills Have Eyes, The Texas Chain Saw Massacre en Who Can Kill A Child ? in vorm van een low-budget independent film. Dat brengt helaas met zich mee dat het acteerwerk behoorlijk matig is, maar als je daar doorheen kan kijken zit je toch met een hele leuke film als je van het subgenre houdt.
De kinderen zijn behoorlijk creepy en zorgen hier en daar wel voor kippenvel en schrikken niet van een beetje bloed !
Zeker de moeite !!
7 / 10

PLAGUE TOWN Official Trailer

Long Live The New Flesh

Pagina's: 1 ... 22 23 [24] 25 26