Hallo
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Wachtwoord vergeten?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
09 feb 2010, 10:29 am
Topic: Death Carries a Cane (1973)
Pagina's: [1]
Administrator
« Topic Start: 30 mrt 2008, 13:19 pm »
Passi di Danza Su Una Lama di Rasoio aka Death Carries a Cane

Regie: Maurizio Pradeaux
Cast: Robert Hoffmann, Nieves Navarro (Susan Scott), George Martin, Anuska Borova, Simón Andreu, Luciano Rossi

After a series of murders are committed by a mysterious limping killer, the police round up a group of limping suspects. After Alberto is fingered as the prime suspect, he and his girlfriend set out to clear his name and catch the real killer.

Op DVD (als "Die Nacht der Rollenden Köpfe"): X-Rated Cult (Duitsland) en Copernikus Filmdistribution (Oostenrijk)
V.I.P Zombie
« Antwoord #1: 30 mrt 2008, 13:23 pm »
Ik zit er nog steeds over te denken de Oostenrijkse aan te schaffen...
De meningen zijn wel erg verdeeld over deze film.

Administrator
« Antwoord #2: 30 mrt 2008, 13:25 pm »
Eindelijk gezien, en na sommige minder enthousiaste reacties viel hij gelukkig niet tegen. Een giallo volledig volgens het boekje en met een rommelig scenario, maar de fotogenieke cast vol regulars (die regelmatig uit de kleren gaan), zwakzinnige dialogen en een vlot tempo doen de film nooit saai worden. Ik vond deze leuker dan bijvoorbeeld Crimes of the Black Cat.

Overigens: ik speelde de Copernikus DVD (met VLC op de computer) en had geen last van geforceerde Duitse ondertiteling. Ik zal hem straks eens in de DVD-speler stoppen en kijken of ze dan wel geforceerd zijn.
Pagina's: [1]