BLACK OUT (Arne Toonen, 2012)

Discussie in 'Nederlands' gestart door CinEx, 9 jan 2012.

1. CinEx Administrator

Black Out (2012)

Regie: Arne Toonen (Dik Trom)
    Cast: Raymond Thiry, Kim van Kooten, Alex van Warmerdam, Ursul de Geer, Robert de Hoog, Renée Fokker, Bas Keijzer, Marwan Kenzari, Horace Cohen, Katja Schuurman, Birgit Schuurman, kickboksers Sem Schilt en Joop Kasteel, rappers Willie Wartaal en Kempi

Synopsis: Op de dag voor zijn huwelijk wordt ex-crimineel Jos Vreeswijk wakker met een pistool in zijn hand naast een onherkenbaar lijk. De onderwereld beschuldigt hem bovendien van het stelen van twintig kilo cocaïne. Jos krijgt 24 uur de tijd om alles op te lossen. Bijkomend probleem is echter dat hij een black out heeft. Lukt het hem om te voldoen aan het ultimatum en op tijd te zijn voor zijn eigen huwelijk?

BLACK OUT (2012) trailer:

[IMG] [IMG] [IMG] [IMG]
  2. kinky queen Thrill me!!

Komen er bezemstelen in voor?
  3. Aktion13F14 Delìrium Còrdia

Gezusters schuurman count me in!
  4. spawn999 Monster Squad

Afgelopen weekend gezien in de bios. Leunt verschrikkelijk veel op films zoals Lock Stock en Snatch, ik had het gevoel dat sommige scenes letterlijk gekopierd waren. Maar wel grappig gedaan en vermakelijk, leuke misdaadcomedy.
    Zusters Schuurman waren eerder lachwekkend dan bedreigend met hun katteoogjes, opgeplakte tattoo's en gekleurde bijltjes, wat niet echt de bedoeling was :p.

6.5
  5. Raymond Thiry heeft een fantastische kop, helemaal voor dit soort film, maar hij is gelijk ook de grootste pluspunt. Fantasieloos geleend bij Ritchie en Tarantino. Nederlands tintje gaf het wel iets meer frisheid, maar verder maar suf en futloos.

Deel Deze Pagina