Blood Diner (1987) Regie: Jackie Kong Cast: Rick Burks, Carl Crew, Roger Dauer Synopsis: Two cannibalistic brothers kill various young women to make their flesh part of their new special dish at their rundown restaurant while seeking blood sacrifices to awaken a dormant Egyptian goddess. Soms kom je een film tegen waarvan je haast niet kunt geloven dat hij werd gemaakt. Blood Diner is er zo een. Een prettig gestoorde horrorkomedie vol krankzinnige personages (niemand is normaal), splatter, bloot en cartooneske geweld, en zeer, zeer vermakelijk. Wat me vooral verbaast is hoe goed de film gemaakt is: de film ziet er uit zoals films als Return of the Living Dead, maar is veel gekker en daarom kan ik me niet voorstellen dat er veel geld in gestoken is. Hoe dan ook, deze moet je gezien hebben!
Ik voelde wel een anti-homo en vrouwonvriendelijke vibe tijdens het kijken naar deze film. Blijkt de regisseur zelf een vrouw te zijn. Zal wel een aparte dame zijn, die Jackie Kong
De US Lionsgate dvd laat trouwens nog steeds op zich wachten...De recente Duitse dvd is echter prima kwaliteit en uncut. Reversable cover trouwens (zonder FSK keuring) en Engelse track. Het Lionsgate logo pronkt trouwens op de backcover. Blood Diner - Amazon.de Geweldige scene (maar er zijn er zo vele...).
Ik heb de digi van Dragon, nog steeds in seal btw. Als ik hem weer eens ga kijken wordt het de HD uitzending