Blood Night : The Legend Of Mary Hatchet

Discussie in 'Horror & Cult' gestart door meroth, 7 dec 2009.

1. meroth

meroth Monster Squad

From writer/director Frank Sabatella comes BLOOD NIGHT: THE LEGEND OF MARY
    HATCHET, a blood drenched slasher film fueled by intense and energetic performances from
    Nate Dushku, Bill Moseley, Danielle Harris, and Samantha Facchi as Mary Hatchet. Audiences are
    in for a non-stop splatter fest filled with sex, guts, and heads that roll! Blood Night puts a neckbreaking
    spin on the gory and gut-wrenching “slasher” pieces from the legendary decade of 1980’s
    horror!

Long Island, 1978: A young girl named Mary Mattock gruesomely murders her family with a
    hatchet and is locked away for life in Long Island’s notorious Kings Park Psychiatric Center. Ten
    years later, Mary escapes from the asylum, leaving a grizzly trail of bodies and blood in her wake.
    Gunned down by the police, Mary meets her own demise outside the sanitarium walls. This
    incident gave birth to the legend of Mary Hatchet’s walking ghost and the mischievous night

named in honor of her death, BLOOD NIGHT!

Stemming from the real life Long Island legend of Mary Hatchet, Blood Night: The Legend of
    Mary Hatchet tells the tale of a group of teenagers enjoying their annual Blood Night festivities,
    when they come face to face with the reality of this haunting legend. One by one, the teens begin
    to disappear and meet their fate. As the body count rises, so do the unanswered questions about
    their missing friends and the secrets of Mary’s horrifying past. Is there more to this legend than
    the vengeful ghost of Mary Hatchet? And if so, who will survive to tell the terrifying tale?

Terwijl de trailer niet veel doet verwachten, spreken de pics en de setvisit in de laatste Fangoria een pak meer tot de verbeelding.
    Ik ben alvast benieuwd naar deze nieuwe gore slasher!

Site : http://www.bloodnightmovie.com/

Flauwe Trailer :
  2. kinky queen

kinky queen Wilhelm scream herkenner

Heerlijk!

:D
  3. Aktion13F14

Aktion13F14 Delìrium Còrdia

jummie me likes
  4. Dr. David Menard

Dr. David Menard Monster Squad

Ziet er voor low budget begrippen toch best wel vermakelijk uit. Ik ga hem in ieder geval wel in de gaten houden met een oogje. ;)
  5. kinky queen

BLOOD NIGHT

BLOOD NIGHT: THE LEGEND OF MARY HATCHET

Het plot kraakt aan alle kanten, het slaat nergens op... NIET ZEUREN!  :D

Hier draait het allemaal om:

En daar krijgen we (geen) genoeg van!

8.0

6. meroth

meroth Monster Squad

Damn!!!!

Gisteren moeten missen doordat hij pas om 22u begon op het RRFFF (en ik om 4u moest opstaan vandaag), dus die 8/10 en de spoiler had ik liever niet gezien Mr Kinky  >:(

Dat hij maar vlug op een schijfje verschijnt!
  7. TinkerTex

TinkerTex Monster Squad

Over de gevreesde Mary Hatchet die terugkeert uit de dood om een stel feestende tieners om te leggen.

Hoe vaak hebben we dit al niet gezien? Ongelooflijk hoe de makers er tóch nog iets leuks van hebben gemaakt. De cameravoering was lekker sfeervol. Sommige herhalende montagetechnieken, de rood getinte freeze frames, begonnen de keel uit te hangen.

De film is ontzettend bloederig, maar ook spannend. Het einde is voorspelbaar, maar met wat originele kills is Blood Night een prima hedendaagse slasher te noemen.

7,5/10
  8. meroth

meroth Monster Squad

Gisteren eindelijk kunnen zien en niet volledig datgene wat ik gehoopt had te zien.

Het eerste uur ging ik volledig op in de film door de knappe introductie van Mary (ik kreeg als het ware eventjes medelijden met deze doorgedraaide maniak).  De tieners en hun party kwamen ook geloofwaardig over zonder echt gebruik te maken van de stereotype karakters (geen goth, geen sportieve kleerkast, wel een stoner), maar nadat ze gingen graven nabij de instelling, zakte voor mij de film plots naar een middelmatige slasher.  Het einde was dan ook meteen voorspeld, wat dan ook nog bleek te kloppen.  Niks mis met een middelmatige slasher, maar hier hadden ze echt meer kunnen uithalen.  Ook jammer dat de kills zo kort in beeld waren, want van de knappe fx uit m'n eerste post hierboven zie je bijna niks door het donkere beeld in de film.  Zeker geen drol van een film zoals Damek en Maestro OMG hem beoordelen, maar ik had stilletjes op meer gehoopt.  Z'n 7 is hij wel waard.
  9. bdc

bdc Incurably Insane

NL dvd lijkt niet anamorph?

Old school style indie slasher die naar het einde toe wat inzakt.
    De killer is ook niet echt indrukwekkend te noemen... ;)
    Verwacht niet teveel en je zit redelijk goed.
    Heeft best wel leuke momenten maar had (vooral naar het einde toe) heel wat beter kunnen zijn.
  10. meroth

meroth Monster Squad

Niks mis met een naakte dame die met een bijl mensen om zeep helpt toch?
    Al heb je het waarschijnlijk meer over wat we na de twist te zien krijgen, wat voor mij wel afbreuk deed aan het verhaal
  11. bdc

bdc Incurably Insane

12. nemesea1982

nemesea1982 Seriemoordenaar

Gisteravond gezien met vriendin die halverwege in slaap viel haha.

Eerste 10 minuten zijn erg sterk maar daarna zakt de film wat in wat erg jammer was.
    Al met al een aardige film maar geen hoogvlieger.
  13. kinky queen

POSTER - BLOOD NIGHT THE LEGEND OF MARY HATCHET (2).JPG

Deel Deze Pagina