Cinema Extreme december 2011 update: feiten en meningen

Discussie in 'Whatever' gestart door CinEx, 4 dec 2011.

1. Aktion13F14 Delìrium Còrdia

Beetje variatie kan geen kwaad toch en die bezemsteel vertelde mij dat die nu een relatie heeft met iemand anders hij vond jouw niet meer lief!
  2. The Brood Inner Terror

Wat houd het in die aanpasbare titel onder je naam, als je donateur wordt van Cinema Extreme ?
  3. kinky queen Thrill me!!

Dat je ubercool gaat worden. Waarschijnlijk niet cooler dan Klutz maar wel in de buurt
    Aktion13F14 vindt dit leuk.
  4. The Brood Inner Terror

Kan die titel dan onbeperkt weer veranderd worden wanneer je daar zin in hebt, of gewoon eenmalig ?
    De 1-na coolste is natuurlijk ook niet slecht :)
    Aktion13F14 vindt dit leuk.
  5. CinEx Administrator

Die kun je onbeperkt veranderen ;)
  6. Fangoria Monster Squad

Het is erg mooi geworden! Nog een beetje wennen zo in het begin, maar het ziet er erg strak uit! :)

Waar vind je trouwens de 'nieuwe ongelezen berichten' ?
  7. CinEx Administrator

Klik bovenin op "Wat is er Nieuw?" Let wel dat als je voor het eerst inlogt op het nieuwe forum, ook berichten die op het oude forum al gelezen waren, als nieuw zijn gemarkeerd. Dus zul je "opnieuw" moeten beginnen door alles te markeren als gelezen (klik op "Markeer Forums Gelezen". Vanaf dat moment wordt alles weer netjes voor je bijgehouden.

watisnieuw.jpg
  8. Fangoria Monster Squad

Bedankt Cinex! Ik ga eens aan de gang!
  9. joos Monster Squad

hoi Cinex en andere vriendjes,
    ik heb al eens geprobeerd om die automatische berichten af te zetten (die komen na elke reactie in een topic waarop ik reageerde)
    maar ze blijven komen...
    geeft nogal overvolle mailboxen... ;)
  10. CinEx Administrator

Om deze mailtjes uit te zetten doe je het volgende:

1. Ga naar Account > Voorkeuren, en vink "Topics die je aanmaakt of waarin je reageert automatisch volgen..." uit.
    2. (Optioneel) Klik bovenaan de pagina op "Topics Die Je Volgt", en leef je uit!
  11. joos Monster Squad

ge zijt ne schat, cinex
  12. euro horror fan Black-gloved killer

Ziet er erg mooi uit koste me veel trouble om in te loggen maar is nu gelukt.:)
    bdc vindt dit leuk.
  13. kinky queen Thrill me!!

Naamloos.png

Als ik hem wegklik staat m'n post er wel, maar denk ik meld het toch ff
  14. CinEx Administrator

Ik heb meer info nodig: wanneer krijg je deze melding, en was het eenmalig of krijg je hem iedere keer?
  15. kinky queen Thrill me!!

Eenmalig en meteen geprintscreened maar aangezien ik ook wel eens heb dat een post van mij 4 keer verschijnt dacht ik mss kan je er wat mee
  16. CinEx Administrator

Ik denk dat dit gebeurde toen de server even moeilijk zat te doen. Laten we hopen dat het niet weer gebeurt...
  17. bdc Incurably Insane

Hoe bewerk ik titels van topics die ik zelf begon CinEx?
  18. CinEx Administrator

Probeer dit eens:

bewerk.jpg
  19. bdc Incurably Insane

Ik krijg alleen volg topic te zien...
  20. kinky queen Thrill me!!

Ik wilde dat antwoord ook al posten CinEx maar ik bedacht me dat dat volgens mij alleen voor crewleden is, ik hoopte al dat jij iets anders ging posten

Deel Deze Pagina