Beetje variatie kan geen kwaad toch en die bezemsteel vertelde mij dat die nu een relatie heeft met iemand anders hij vond jouw niet meer lief!
Kan die titel dan onbeperkt weer veranderd worden wanneer je daar zin in hebt, of gewoon eenmalig ? De 1-na coolste is natuurlijk ook niet slecht
Het is erg mooi geworden! Nog een beetje wennen zo in het begin, maar het ziet er erg strak uit! Waar vind je trouwens de 'nieuwe ongelezen berichten' ?
Klik bovenin op "Wat is er Nieuw?" Let wel dat als je voor het eerst inlogt op het nieuwe forum, ook berichten die op het oude forum al gelezen waren, als nieuw zijn gemarkeerd. Dus zul je "opnieuw" moeten beginnen door alles te markeren als gelezen (klik op "Markeer Forums Gelezen". Vanaf dat moment wordt alles weer netjes voor je bijgehouden.
hoi Cinex en andere vriendjes, ik heb al eens geprobeerd om die automatische berichten af te zetten (die komen na elke reactie in een topic waarop ik reageerde) maar ze blijven komen... geeft nogal overvolle mailboxen...
Om deze mailtjes uit te zetten doe je het volgende: 1. Ga naar Account > Voorkeuren, en vink "Topics die je aanmaakt of waarin je reageert automatisch volgen..." uit. 2. (Optioneel) Klik bovenaan de pagina op "Topics Die Je Volgt", en leef je uit!
Ik heb meer info nodig: wanneer krijg je deze melding, en was het eenmalig of krijg je hem iedere keer?
Eenmalig en meteen geprintscreened maar aangezien ik ook wel eens heb dat een post van mij 4 keer verschijnt dacht ik mss kan je er wat mee
Ik denk dat dit gebeurde toen de server even moeilijk zat te doen. Laten we hopen dat het niet weer gebeurt...
Ik wilde dat antwoord ook al posten CinEx maar ik bedacht me dat dat volgens mij alleen voor crewleden is, ik hoopte al dat jij iets anders ging posten