Alan Jones op Twitter: "Just announced, Dario Argento's DRACULA in 3D, filming in Italy January, period setting." Bron
OMG! Bedenkt je eens een Dracula verfilming door een Argento op dreef (een Argento van 30 jaar geleden...).
Dit zou best nog wel eens de moeite waard kunnen zijn.... Nu inderdaad hopen dat hij op dreef is (en genoeg budget heeft!)
Dracula....goh.....dat verhaal is nog nooit verfilmd.....vernieuwend. Ach ja...afwachten maar......echter loop ik hier nu niet bepaald warm voor. Misschien juist wel goed, kan ie alleen maar meevallen. Een soort van hallucinerende Suspiria/Inferno achtige film in 3D....dat had me wat geleken.
Tja, de zoveelste Dracula film. Beetje moeilijk om daar enthousiast voor te worden. En had Alex Proyas niet Dracula Year Zero in de planning? Niet dat we straks nog eens tien Dracula films in korte tijd krijgen
Het is iig weer eens wat anders. Voor Argento dan, voor ons de zoveelste Dracula film (waarschijnlijk).
Die voice-over is net zo veelbelovend als de film :-\ Volgens mij is die man echt de weg kwijt. Ik vond Giallo al een hele beste teleurstelling en dit lijkt mij ook weinig hoopgevend. Ik zal het ongetwijfeld wel gaan zien en er bestaat natuurlijk altijd een kans (immers, eerst zien dan oordelen) maar ik sta er niet om te springen.