DE KAT, DE KAST EN DE KRIJSENDE VROUW (Maarten Prins, 2009)

Discussie in 'Nederlands' gestart door Duistere Openbaringen, 18 jul 2009.

?

Wat is jouw mening?

Geweldig 0 stem(men) 0,0%
Goed 0 stem(men) 0,0%
Matig 1 stem(men) 33,3%
Slecht 2 stem(men) 66,7%
Waardeloos 0 stem(men) 0,0%
  1. DE KAT, DE KAST EN DE KRIJSENDE VROUW

Regie: Maarten Prins
    Scenario: Maarten Prins
    Cast: Mirte Eggenkamp

Synopsis: Direct vervolg op SCHAT, IK GA FIETSEN.

2. ErikZ Black-gloved killer

Verschrikkelijk onprofesionele titels... Zijn wel erg storend... en haalt het niveau van de trailer zwaar omlaag. Dat is wel jammer, want de effecten zien er tof uit. En waarschijnlijk brengt de film wel weer een grote glimlach te voorschijn... Ben benieuwd.
  3. bartovski Kwaadaardig

ben benieuwd moest enorm lachen om de heerlijke grove humor van schat ik ga fietsen......
  4. TinkerTex Monster Squad

Het trekt me niet. De titels van de filmtitel zijn inderdaad ontzettend lelijk. De effecten zijn oké, maar dit is zo'n film die om de ranzigheid draait en niet echt aan mij besteed is.
  5. noemmegeenjust Hulpeloos slachtoffer

Supernaam voor een titel, hoor.. goed dat zo'n naam juist de mensen 'afschrikt' die moeite hebben om de humor in horror te ontdekken. Gaat zoo door, monsieur Plins.
  6. Chemie Bezeten

Ik denk dat het niet over de daadwerkelijke naam gaat, deze opmerkingen, maar over het lettertype en hoe ze in beeld staan...
  7. De korte film gaat in première tijdens de Nederhalloween-avond in Filmhuis Cavia op vrijdag 30 oktober.
  8. bartovski Kwaadaardig

Komt ie ook ergens online? of is ie al online? Ben er nu al van overtuigd dat de gore er goed uit moet zien ;)
  9. Ik verwacht dat de korte film na de vertoning tijdens Nederhalloween V spoedig op internet zal verschijnen. Zal het Maarten komende vrijdag vragen.
  10. Gisteravond gezien. Viel me tegen. Zeer voorspelbaar en niet effectief, wat vooral komt doordat het idee te lang wordt opgerekt. En de nietszeggende clou is merkwaardig. Jammer, want Schat ik ga fietsen was veel krachtiger en blijft z'n charme houden als je hem vaker ziet.
  11. kinky queen Thrill me!!

SCHAT, IK GA FIETSEN! heeft inderdaad een bepaalde Troma'achtige charme. Deze film waar de gore als rode draad door de film loopt moet het teveel daarvan hebben waardoor het afzakt naar hetgene wat we al zovaak gezien hebben
  12. ErikZ Black-gloved killer

Zojuist gezien... Heel wisselend camerawerk. Soms trilt het ontzettend, en opeens is het volgende shot weer strak van statief opgenomen. Was een beetje storend. En af en toe net iets te lang allemaal. Had zo flink wat van af geknipt kunnen worden. Ondanks dat, leuk gedaan, toffe muziek, af en toe best goede effecten in de montage, en de gore ziet er heel nasty uit! :D Benieuwd naar een nieuwe korte film van Maarten Prins. Misschien dan iets meer verhaal in combinatie met de gore, zie ik wel zitten.
  13. kinky queen Thrill me!!

Deel Deze Pagina