Drive Angry "3D" (Patrick Lussier, 2011)

Discussie in 'Exploitatie' gestart door HorrorReporter, 1 mrt 2010.

1. HorrorReporter Seriemoordenaar

01-03-'10: LOS ANGELES (Hollywood Reporter) - Amber Heard is getting behind the wheel for "Drive Angry," a 3D action movie starring Nicolas Cage.

Cage plays a vengeful man who is chasing the people who killed his daughter and kidnapped her baby. The vendetta/rescue spins out of control as the chase gets bloodier by the mile, leaving bodies strewn along the highway.

Heard, stepping into the action field for the first time, will play a diner employee who partners with Cage. Billy Burke, who plays Kristen Stewart's father in the "Twilight" movies, already is on board as a cult leader.

Patrick Lussier ("My Bloody Valntine") will direct the Nu Image/Millennium project, which is eyeing a shoot in March in Shreveport, La. Indie distributor Summit Entertainment will release the film on February 11.

Heard, who stole scenes in the horror comedy "Zombieland," next stars opposite Johnny Depp in "The Rum Diary" and has a remake of "And Soon the Darkness" in the can.
  2. Dr. David Menard Monster Squad

Jezus, het gaat nu wel echt hard berg af met Cage dat ie nu al films voor Nu Image maakt. Normaal zie je alleen oude actie helden zoals Lundgren en Segal voorbij komen in Nu Image films.

Ik weet dat de man hier niet erg geliefd is maar ik wens hem toch wel wat beters toe als deze prul. Desalniettemin laat ik me eens verrassen. Zou misschien wel een tweede "Race with the Devil" kunnen worden? :D
  3. CinEx Administrator

Wanneer brengen ze eens een film zonder Nicolas Cage uit?
  4. drunkenmaster Monster Squad

Nu Image gaat ook Expendables en Conan doen dus dat valt verder wel mee denk ik. (een maatschappij moet ook groeien en hebben niet per direct Spielberg, Scorsese of Bruckheimer tot hun beschikking)
    Maar deze zou nog best erg leuk kunnen worden wat ik er tot nog toe van begrepen heb. (tenminste, dat zijn de geluiden vanuit Cannes en AFM)
    Schijnt nog wel een aardig over the top werkje te worden met veel over the top car chases en violence.
  5. Shreds of Sanity Kwaadaardig

Die nieuwe Bad Lieutenant was ook van Nu Image dus misschien beviel de samenwerking wel...

Lijkt mij dat deze film best leuk kan worden, al heb ik nog geen film van Lussier gezien die mij echt weet te overtuigen.
  6. kinky queen Thrill me!!

DRIVE ANGRY

Klik op het plaatje voor fullsize  ;)

Nicolas Cage ... Milton
    Amber Heard ... Piper
    Katy Mixon ... Norma Jean
    Billy Burke
    William Fichtner ... The Accountant
    Charlotte Ross
    David Morse
    Pruitt Taylor Vince ... Roy
    Christa Campbell ... Mona
    Jack McGee
    Joe Chrest ... Fucking Passenger
    Tom Atkins
    Marc Macaulay ... Sarge
    Nick Gomez ... Fucking Middle Passenger
  7. kinky queen Thrill me!!

Als dat Amber Heard moet voorstellen...
  8. Aktion13F14 Delìrium Còrdia

NEEE WAT een debiele poster
    en arme Amber welke mongol met fotowinkel heeft dit uitgekakt!
  9. Aktion13F14 Delìrium Còrdia

Vanavond erheen zin in!
  10. kinky queen Thrill me!!

Ik ga Zaterdag. Amber Heard in 3D oleee olééé
  11. evil kneel Bezeten

Zojuist gezien en ik vond hem enorm vermakelijk. Lekker overdreven, veel actie en Amber Heard in 3D. 9 / 10
  12. Aktion13F14 Delìrium Còrdia

GODVERDOMME!!!
    weer zoon film met een verhaal wat op een post-it past maar kwa beeld je uit je stoel word geblazen
    kwam de bios uit en ik wou in mijn auto stappen en zelf carmageddon doen
    wow
    heerlijk heerlijk heerlijk
    vind meneer Cage nog steeds een beetje een eikel verder mag dat de pret niet drukken
    Amber .............vul hier iets grofs in Heard ook al is ze blond man wat een schoonheid!
    en waarom hebben we hier niet van die bewegende stoelen??

YEAAAAHHH 9/10
  13. drunkenmaster Monster Squad

Gister ook in de bios gezien.
    Inderdaad een enorm vermakelijk stukkie pulp.
    Met recht een ontzettende guilty pleasure.
    Lekker over the top, beetje titties, veel amber, beetje gore, met autootjes scheuren, boel ontploffinkjes enz enz.
    De 3D is ook gewoon erg leuk met deze.
    Zeer zeer zeer noemenswaardig is de übergeweldige William Fichtner. Die man is echt helemaal fantastisch hierin.
    Alsjeblieft, alsjeblieft, please please please een spin-off met Fichtner. THE ACCOUNTANT!!!!!!!
  14. kinky queen Thrill me!!

Echt een giller deze! Nicholas Cage is goed, Amber Heard is yummie, Thrill Me! was ook geweldig maar William Fichtner steelt de show als Christopher Walken

Kom maar op met die sequel/spinoff/whatever want het kan allemaal nóg idioter

8.5
  15. spawn999 Monster Squad

16. kinky queen Thrill me!!

Done

8)
  17. spawn999 Monster Squad

Net gezien, valt zeker onder het "niet goed, maar wel heel erg leuk" genre!

Dat was wel heeeel erg Christopher Walken, sterker nog Christopher Walken had het zelf niet beter kunnen doen.

7.5
  18. nemesea1982 Seriemoordenaar

vanavond gezien
    een dikke 9.0 geef ik de film
    Wat een ubervette film zeg. Het 3d is geweldig, de actie is geweldig en omg die amber heard. Wat een feisty lekker wijf en wat een benen 8)
  19. Best vermakelijk, maar ook zoutloos en tam. Geen moment van spanning of dreiging. Billy Burke en William Fichtner geven het geheel gelukkig nog wat flavour.
  20. kinky queen Thrill me!!

Fat fuck!

:D

Deel Deze Pagina