DVD Aanbiedingen

Discussie in 'DVD, Blu-ray & Distributie' gestart door TinkerTex, 19 dec 2004.

1. spawn999 Monster Squad

2. weerwolf Bezeten

Da's dan toch een gewone dvd, niet?
  3. spawn999 Monster Squad

4. evil kneel Bezeten

Van de +/- 25 titels die ik heb besteld is nu 1 titel binnen. (pre-order van House on Sorority Row) Verder wacht ik rustig af. Ik heb er wel vertrouwen in dat alles binnen komt.
  5. drunkenmaster Monster Squad

Ik wacht ook maar gewoon af.
    Alleen voor mij zo goed als zeker, één keer en nooit weer.
    Voor die paar zielige euro's dat dat scheelt, koop ik het wel ergens anders.
    Wat een pathetic winkeltje, alsof die luiwammes 100.000 orders binnen heef gehad??????
    Je kunt het al zien aan die pol. Stel je voor dat daar maar 1% op gereageerd heeft dan heeft die nog maar 10.000 orders gehad (en ik weet wel heel zeker bij lange na niet) en zelfs dat heeft die niet voor elkaar.
    Hij heeft z'n shit gewoon niet op orde, punt!
  6. joos Monster Squad

tuurlijk niet maar stel dat ik 1000 orders zou moeten verwerken na een voltijdse job 's avonds zou het ook wel flink zwoegen zijn... maar er zijn dan natuurlijk alternatieven (vrienden/ familie inschakelen, vrroegtijdig de sale stoppen, enz...)

maar ik denk eerder dat (buiten sleeeechte organisatie) het probleem ligt in geen stock hebben...
    achja...
    als ze arriveren ga ik tevreden zijn...
    tis niet dat ik nu niets meer heb liggen om te kijken natuurlijk ;)
  7. CinEx Administrator

Hij zou voordelige stock zoeken bij winkels die sluiten of bij garage sales, ja op die manier zit je volgende kerst nog met lege handen! Gewoon annuleren die orders en mensen hun geld teruggeven. En de volgende keer pas een sale houden als je de titels daadwerkelijk op voorraad hebt, niet eerst geld innen en dan maar eens kijken of je uberhaupt kan gaan leveren (n)
  8. CinEx Administrator

De eerste van mijn Paypal claims tegen Horror Movie Empire is met succes afgerond: krijg het geld terug :) (Nu de andere claims tegen dat bedrijf nog.)

edit: de bevestigingsmailtjes voor de andere claims rollen nu binnen!
  9. kinky queen Thrill me!!

Het lijkt wel alsof je ontevreden was over die tent
  10. CinEx Administrator

Nee ik zou het zo nog eens doen.
  11. joos Monster Squad

nog iemand iets (nieuws) binnen van HME?
  12. The Brood Inner Terror

Man, dat rekt zich nu wel erg lang met die gast daar als er nu nog niet alles is verstuurd (n)
  13. Verval Black-gloved killer

14. bdc Incurably Insane

"Planet Axel have a new free shipping promotion on. If you checkout paying with Canadian Dollars, they will refund your shipping charges via a voucher." (y)
    CinEx vindt dit leuk.
  15. joos Monster Squad

ik ben al 2 weken om ne refund aant brullen via mail...
    eergisteren heeft ie het eerste mailtje erover beantwoord met, ik zal eens zien...
    pff.. hoop dat em het terugstort
  16. drunkenmaster Monster Squad

Ik heb nog steeds niks binnen van die gore klootzak.
    Ik hoop dat die snel een langzame pijnlijke dood sterft!
    Fuckin' hell wat een onbeschrijflijke tyfus tering kuttent.
    Ik heb die vuile oplichter meerdere malen gemaild. (van de week zelfs 20 mails achter elkaar)
    En nog hoor ik niks van die ellendige lamlul.
    Ik gun die gast met al het gunbare mogelijk een hele dikke vette faillisement, ik hoop dat die man op straat komt, ik hoop dat de enige manier van overleven voor die man het pijpen van vieze oude mannetjes wordt.
    Never ever ever ever nooit weer bij die schijtbagger kut toko.
    Als die smerige baggerklootzak sterft zal ik persoonlijk naar amerika afreizen om z'n graf onder te pissen >:(

Al met al ben ik niet zo heel erg tevreden over hem.

Iemand anders die nog op z'n zooi zit te wachten?
  17. Aktion13F14 Delìrium Còrdia

Daar was geen woord frans bij en terecht!
  18. drunkenmaster Monster Squad

Nou gelukkig mankeert er niks aan m'n engels dus als ik eind deze week niks hoor gaat er net zo''n vergelijkbaar bericht uit rechtstreeks naar hem toe.
    Maargoed, kleine kans dat hij z'n mails leest.

Tering zeg, ik kan me hier zo ongelooflijk over opwinden.
    En feitelijk kun je er nergens mee terecht, dat stoort me helemaal.
    Het liefst spam ik elke mogelijk horrorsite die er bestaat om duidelijk te maken wat voor een 6de rangs oplichter het is.

Ik heb godverdegodverdegodverdomme op 26 december een order geplaatst!!!!
    Er bestaat hier werkelijk geen enkel excuus voor!
  19. joos Monster Squad

idem hier, elke keer als ik eraan denk stuur ik hem nu een mail met REFUND of datzelfde 100 keer ofzo...
    maar veel levert het voorlopig niet op...

dikke vuile klootzak is het...
    ik hoop dat die gepijpte vieze oude mannetjes aids, een of andere hepatitis, en weet ik veel welke andere ziekte hebben...
  20. kinky queen Thrill me!!

Dat is heel stout om te zeggen

Deel Deze Pagina