FRISIAN TERROR http://www.topoftheflops.nl/frisianterror/ Regie: Bart van Dekken Scenario: Bart van Dekken Cast: John Beringen, Fotomodel Wendy Del Grosso, Nina Simons, Sonia Mahangoe, Richard Hofstede, Marco de Vries, Jan Doense, Miss Sexy Bikini 2009, e.a. Synopsis: Het verhaal gaat over een gestoorde sekteleider (John Beringen) die samen met zijn gestoorde inteelt broers en volgelingen dood en verderf zaait op een verlaten industrieterrein (voormalige muiden-chemie te kollumerwaard). De sekte aanbid de Friese Koning Sigurd die in de middeleeuwen een schrikbewind uitvoerde over geheel Noord-Europa. De koning werd verraden en voor zijn dood sprak hij een vloek uit over al zijn vijanden. In het jaar 1989 probeert een Sovjet Generaal de schedel te vinden omdat deze speciale krachten zou bezitten. Hij vraagt hulp aan een bekend Nederlandse archeoloog. De opgravingen beginnen, de schedel word gevonden en de archeoloog raakt bezeten door de schedel. Jaren later is de Archeoloog een groot profeet geworden die de visie van Koning Sigurd verkondigd vol met moord en geweld. Website: www.topoftheflops.nl/frisianterror http://www.imdb.com/title/tt2081250/ In mei gaan de opnamen van start met het maken van een underground horror-film. Word gefilmd met een goeie dv camera van Sony, er doen diverse mensen mee die ervaring hebben op acteergebied in reclame, films en regionale soaps. Ik wil nog niks kwijt over het verhaal maar de inspiratie komt voort uit diverse Troma films, Wrong turn, Texas chainsaw en het futuristische Runningman. Er zal een premiere komen, dvd word uitgebracht en er zal een website komen. Aantal draaidagen zullen ongeveer 15 zijn.
Maniacs Revolt een filmpje wat begon als een lolletje, de camera op een standaard een filterdun script vele vrienden en vriendinen die acteerden. Een fim met enigste inspiratiebron bassie en adriaan en wat flauwe troma fims. Maniacs Revolt een film die iedereen waardeerd met een dosis lsd-pillen, bier en sambuca. Maniacs on the move het tweede deel, Flappie en psycho die onderweg zijn naar een theateroptreden in het noorden moorden erop los terwijl ze op de hielen worden gezeten door geboefte Hans Worst en de Duitser Dolf(nogal een lookalike van een andere Dolf). Weliswaar is deze film al voor 60 minuten gemonteerd maar ligt voor een lange tijd op de plank. Dit door omstandigheden bij een vriend die hem monteerd. 2009 moet ie zeker klaar zijn. Vleesdag een kort filmpje serieuzer en waar we best veel tijd voor de gore hebben gemaakt. Jeffrey een jonge man die zicht bezig houd met de dagelijkse sleur van het leven moord er op los. Het is de bedoeling dit korte filmpje op te sturen naar een aantal festivals. En op you-tube te zetten. Ook zal hij gebruikt worden als bonus-track voor onze aller nieuwste film. Mooi gemonteerd door Josefine en met muziek van Gerrit. De laatste 2 personen zullen ook hun tijd besteden aan onze allernieuwste film. Deze film zal serieuzer zijn en is geen Flappie en psycho niveau weliswaar mooie vrouwen, knappe mannen, en psychopatische killers met meer gore een ziek verhaal. Ik doe mijn best en hij zal eerder klaar zijn dan maniacs on the move. Onze nieuwe film ziekelingen op het platteland(noodtitel) zal worden opgenomen in de provincie Friesland en Groningen medio eind mei is het zover. groetsels,
klinkt zeker interessant dit...er moeten veel meer films over moordende inteelt-creeps komen ,, imho moet ik toevallig ook aan calvaire/ deliverance en dat soort films denken? groetjes
Calvaire is in vergelijking met mijn film nogal serieus. Deze underground film richt zich meer op zwartgallige vlak van lompheid, seksisme en grof geweld. Zodra de film echt klaar zal zijn alles bekend is met premiere etc. geef ik alle informatie. Overigens heb ik Calvaire gezien en ik ben zeer onder de indruk van deze Waalse film.
In overleg met de mensen die meewerken aan het nieuwe project hebben we besloten er niks meer over te vertellen. Mijn dagboek verbrand ik bij deze evenals zal ik niks meer vertellen in dit rubiekje. Wat ik wel ga vertellen is dat we ontzettend ons best doen er iets moois van te maken, een leuk opbouwende verhaallijn met een verassende clue, gore en zwartgalligheid. Speelduur zal tussen de 75minuten tot 85 minuten duren. Zodra de film helemaal klaar is inc. trailer, website enz. Zal ik de film gaan promoten o.a. in dit forum. Begin 2009 is de deadline dat de premiere er zal zijn. Groetsels vanuit het ondergrondse. Bartovski.
Bij deze even een oproep. Ik heb al wat figuranten voor mijn film maar ik zoek er dus meer. De kleding heb ik al. De figuranten zijn onderdanen van een nogal sektarisch personage. Ook zullen er een aantal figuranten nogal verminkt worden. Mocht je meed willen doen kun je het melden op mijn mail-adres [email protected] Groetsels,
Voor aankomende zondag zoek ik nog wat figuranten ik heb er al een aantal maar hoe meer hoe beter. Destijds zijn er vaker mensen geweest via deze forum die mee wilden doen aan mijn film. Helaas ben ik alle mails kwijt. Heb je toch interesse het betrefd hier een rol als Lijk tussen vele andere lijken die nogal gruwelijk zijn afgemaakt. Interesse en verdere info mail me dan even op [email protected]. We filmen te kollumerwaard en vertrekken vanaf Augustinusga(het New-york van Friesland haha). Aanvang is 12.00uur en vetrek 12.45.