Deze werd ook zeer goed ontvangen. Net als de andere Psychocru producties. Leuke afwisseling tussen stijlvol grof en brute tragedie. Ik hoop dat ik nog meer "Niet door de beugel" delen mag aanschouwen....
Effe iets tussendoor: Mijnheer Ten Have heeft een koninglijke onderscheiding gekregen. Albert ten Have speelde de Russische generaal Gorgov in FT. Gefeliciteerd vanaf deze kant
Eergisteren heb ik een leuke mail uit Rusland ontvangen. Ze willen aldaar bepaalde shots van FT(ik meende de generaal shots) vertonen in een soort van Dance-club in Moskou...en of ik daar mee akkoord ging?....ach ja stuur me maar een fles russische Vodka en dan mag het wel
Die vodka komt hier de deur niet in!!!! stuur maar een lekkere brede gespierde rus dan mag het van mij
Ja klopt. Ik heb eerst de belangrijkste 3 gedaan want als dit niet ging lukken (je moest eens weten wat een ellende het is om een film toe te voegen en dan de onbekende cast en crew er nog eens bij) dan hoefde ik niet verder te gaan. De rest van de cast heb ik nu ook grotendeels toegevoegd maar deze moeten eerst weer geinspecteerd worden door de lieve dames en heren van de imdb crew. Als die eenmaal zijn goedgekeurd, kan ik verder gaan met de allerkleinste rollen en daarna details om het geheel af te ronden Maar man man wat een absurd moeilijk gedoe om een amateurfilm/undergroundproduktie toe te voegen, ze vragen werkelijk het hemd van je lijf! ???
Hai Kinky, Amazon? ik zal effe googlen hoe en wat...en imdb was gelukt? Kat Faith moeten ze wel kennen aldaar.
Yes. Ik keek naar de personen/adressen die dit topic hadden bekeken en ik kwam een onbekend ipadres tegen. Toen ik dat ging checken kreeg ik deze info. Het zou kunnen dat de imdbentry aandacht heeft getrokken bij de 'scouts' van die tent Ja. Maar vraag niet hoe! Maarten van Druten had me al gewaarschuwd dat het werkelijk ELLENDE is om een titel toe te voegen vol onbekende mensen en hij heeft niet overdreven. Ik heb het grootste gedeelte van de cast en crew er nu doorheen gekregen, maar de trailer, een promo (gijzelingsfilmpje) en aankondiging op het plaatselijke nieuws van Friesland is nog niet goedgekeurd. Ook trivia, de mensen verantwoordelijk voor de makeup en m'n eigen review zijn nog niet door de keuring. Mocht je zelf vinden dat er nog info kan worden toegevoegd moet je me ff alle feitjes sturen waarvan jij vind dat het een aanvulling is op de pagina. Let wel, ik heb een poster willen toevoegen (wat het net weer ff completer doet aanzien) maar dit kost $35,- en kan alleen betaald worden met een credit card en die heb ik niet meer, evenals profielfoto's bij de namen (al zijn die wel wat goedkoper). Mocht je dit per se willen zal je een CC moeten regelen mocht je deze niet hebben, dan kan ik de foto's toevoegen en de poster Wie is dat en wat heeft deze persoon betekend voor de film?