Hij zal ook vanaf mei in het BROET draaien in het reguliere programma @ Bart: damn that sucks !! Hoop snel je waardering te lezen
Heej Mike, Gisteravond heb ik hem maar in mijn stekkie gezien(vanwege het AB incident) Ik moet zeggen dat vooral het laatste gedeelte met die lijken en de opengescheurde buik van kim zeer goed en mooi gemaakt is. Ook was het leuk die oude acteur(in de rolstoel) terug te zien die gast moeten jullie zekerz in jullie films houden. Voldoende
Ik heb net gekozen voor 'Goed' Er zaten zeker wat schoonheidsfoutjes in zoals enkele scenes die overbelicht zijn, het akteerwerk wat niet constant is enz enz maar wat is dit een verbetering ten opzichte van de vorige film! Produktietechnisch gezien een hele vooruitgang wat betreft lokaties, akteren en camerawerk Ga zo door mannen! 8.0
Ik heb voor GOED gekozen, omdat het hele gebeuren een grote stap vooruit is gegaan. Prachtige locatie was vooral de scene waarin men in het water naar het lijk ging zoeken, verder is het gewoon goed gemaakt. Het volgende project is dus waarschijnlijk: GEWELDIG....
De titel is blijkbaar veranderd naar ΩMEGA. Ik vond een recent persbericht: Familie Bartels is een gelukkig gezin met twee kinderen. Ze kopen een huis midden in het bos in Heerlen voor een bedrag van 1,1 miljoen euro. Rene Bartels de eerste dochter van het gezin leeft al haar eigen leven met haar vriend Marco maar komt wel geregeld thuis. Sanne Bartels die nog thuis woont voelt zich alleen en mist vrienden en vriendinnen, totdat ze Pascal ontmoet, Maar Pascal heeft een duister verleden en is al meerdere keren met justitie in aanraking geweest. Het leven van familie Bartels is goed, tot Vader zijn aannemersbedrijf failliet gaat dan gaat het snel achteruit met de financieen en zal het hele gezin snel hun leefstijl moeten veranderen. Dan neemt het verhaal plots een zeer vreemde wending. Maar komt dit door financiële redenen of zijn er andere dingen die er voor zorgen dat het gezin in zwaar weer terecht komt. De pastoor die het gezin helpt met zijn geloof helpt het gezin waar hij kan, maar in het gezin zal iemand moeten opstaan om samen met de pastoor het gezin te redden, want anders? (bron: http://persberichten.biz/persbericht/nieuwe-speelfilm-in-zuid-limburg.html?extension=pressreleases&module=pressrelease&press_release_id=7472) De verhaallijn is tamelijk vaag. Misschien om zo min mogelijk te verklappen? Klinkt ook meer als een psychologische thriller. Zitten er ook horror-elementen in?
Tijdens demeest recente editie van Duistere Openbaringen sprak ik met Patrick Haagmans en die vertelde me dat het wel degelijk een horrorproductie zou worden en dat de omschrijvingen inderdaad vaag zouden zijn om zo min mogelijk te verklappen...Maar dat was dus wel enkele maanden geleden. Misschien dat Mike een update heeft...
UPDATE OMTRENT OMEGA Het eerste project van ons onder de naam LIMAX. De eerste opnames zullen eind augustus plaats vinden en het opname proces zal ongeveer 1 tot 2 jaar duren. En het wordt wel degelijk een horror productie, nu zal alleen PAtrick op de stoel van regisseur gaan zitten en ik zal me voornamelijk bezig houden met de special & video fx. Het verhaal wordt nog een beetje achter gehouden voor jullie...alleen om jullie te pesten Het meeste wordt opgenomen in heerlen, die gemeente heeft ook flink gesponsord (€ 10.000,-) We hebben wel al een aantal zeer mooie locatie's!!
Synopsis van Inhale - release 28 oktober - 1 disc DVD & 1 disc Blu Ray Hoe ver zou jij gaan om het leven van je familie te redden? Dat is de vraag die advocaat Paul Chaney (Dermot Mulroney) zichzelf moet stellen als zijn dochter Chloe ernstig ziek is en met spoed een longtransplantatie nodig heeft. Wanhopig wachten Paul en zijn vrouw Diane (Diane Kruger) op een geschikte donor, maar tevergeefs. In het ziekenhuis horen ze dat er eventueel nog een andere optie is om het leven van Chloe te redden; een illegale transplantatie... Hoe ver Paul gaat om het leven van zijn dochter te redden ondervind je in deze spannende thriller. Kweet niet, komt me vaag bekend voor....
Haha... Kende dit niet. Heb de film eens op Imdb opgezocht. Gelukkig impliceert een meer uitgebreidere synopsis een verhaal dat afwijkt van Harteloos.
Voor degene die het nog niet weten, de VET-TV crew/Limax Film Productions wordt al enige tijd met de dood bedreigd via mail/youtube/forums etc etc, door bepaalde individuën...waarin ik soms persoonlijk ook wordt aangehaald, vanwege deze korte film! Is er een betere reclame voor je film of niet !! Ik wil bij deze die personen van harte bedanken...als de nieuwe release uitkomt zal het vast en zeker op de dvd cover komen te staan...zoiets verkoopt toch altijd zéér goed hehe
Niemand buiten de crew van CE wist hiervan maar bij deze dus, we hebben beroemde/belangrijke Nederlanders op het forum!!! YEAH!!