Door Shreds of Sanity zn eerste posts was ik erg teleurgesteld maar door het Schokkend Nieuws reviews wil ik hem nu zeker zien. Hopelijk komt ie rap op DVD.
Ramon sprak over 'in de zomer'. Dat is tamelijk breed, maar ik zou denken dat het op z'n vroegst september zal zijn.
HMMMMMMMMMMM Dat komt me bekend voor. De release was ,toen ik er aan mee werkte, in de winter. Hij vertelde alleen niet welk jaar.
Maart wordt nu genoemd. Volgende maand dus. De versie op de dvd zou tevens ingekort zijn naar 95 minuten. Verder geen extra's. Misschien dat er in de toekomst nog een speciale editie komt.
Nee, helaas nog niet. Zit er alleen aan te denken om hem te bestellen. Bol.com heeft hem geloof ik voor 15 euro. Ben hem helaas nog niet tegengekomen in de videotheek.
Verleden week de Horizonica 2xDVD zombie editie gekocht hier in de Mediamarkt in Gent. Dubbele zombie dvd-editie voor een luttele 11 euro. Zal hem trachten te bekijken in de loop van volgende week.
- slechte dubbing slechte dialogen slechte film - hier en daar enkele mooie sfeerbeelden vooral bij de grote massa zombies - enkele leuke gore scenes maar daar blijft het bij - mooie naaktscenes met lelijke tattoos - als je de eindgeneriek blijft doorkijken en alle 1470 namen van elke vrijwilliger naar boven laat glijden. krijg je nog een nutteloze afronding van het verhaal. - een leuk hebbeding voor zombie fans daarbij doel ik op de 2 dvd met extras. aan de extras ben ik weliswaar nog niet begonnen. 03/10
Ik sluit me hier 100% bij aan. Heb ook de 2DVD box gekocht. Had er oprecht zin in, maar al na 5 minuten dacht ik: dit wordt een lange zit. En inderdaad. Het dubben was wel mijn grootste irritatie. Op twee kwamen de zeer slechte acteerprestaties. Ben maar gaan spoelen door de tergend trage en onnodig lange scènes. Toegeven: de zombiescenes zijn erg goed. Zeer profi en er zitten ook prachtige slachtpartijen in. Maar come on. Sl8N8 en Dood Eind waren veel beter. Eerlijk gezegd ben ik een beetje gedemotiveerd om de extra's disc in de speler te stoppen, maar laat ik dat toch nog maar even doen. Het blijft een prachtig initiatief.
Ik heb van deze de verhuur DVD. Ik heb de film een keer gezien met de halve crew erbij tijdens een of ander festival in Eindhoven. Toen ik hoorde dat hij op DVD kwam, zag ik 'm liggen bij de Cinematheek voor de verhuur. Daar hadden ze nog niks gehoord over de koop DVD, maar de verhuur verliep zo slecht dat ik wel een van hun verhuur DVD's kon overnemen. Ach ja, het is geen goede film, maar er zitten wat bekenden in. Een paar maanden geleden hebben we 'm nog eens gekeken toen we zin hadden in comedy.