Hij is regio B en nooit problemen gehad met schijfjes, zowel dvd's als Blu-Rays speelt hij alles af. Tis vreemd....
Ik heb precies hetzelfde gehad met mijn For All Mankind BR en Philips BR speler. Tot op heden geen oplossing gevonden. Vaag verhaal allemaal. Ik zal morgen eens kijken of mijn BR van I Saw the Devil wel gewoon afspeelt.
Ja vet, lekker sadistisch en vooral het eerste uur hang er toch flink wat spanning rond de scenes. Toch jammer dat de film naar het einde toe wat inkakt. Het einde was dan ook een van net niet.
Gisteren helaas pas gekeken en ik heb hetzelfde probleem. Gelukkig kon ik de film zelf wel kijken op de PS3 van een huisgenoot. Maar toch wel erg jammer dit! Zou een andere BR speler een oplossing bieden?
Als ik het goed heb bevat de Nederlandse, Duitse, en UK blu ray de originele Koreaanse cut and de Amerikaanse blu ray de internationale cut toch? Ben effe aan het puzzelen welke versie ik nu in huis moet halen, maar prefereer momenteel de interionale versie.
I Saw the Devil (2010). Eindelijk gezien, en hij viel niet tegen. Sterke wraakfilm met een goed einde, alhoewel het verloop van het plot toch best voorspelbaar is. De twee hoofdrolspelers zijn erg goed, met name Olboy's Min-sik Choi. die hier een overtuigende Anthony Wong neerzet