Ik lees overwegend negatieve verhalen over The Nesting. Is dat terecht? Ik heb deze titel altijd laten liggen omdat ie zo slecht moet zijn. Wat zijn jullie ervaringen?
Kan iemand me vertellen of de BR van Buio Omega en Burial Ground de moeite zijn? De films vind ik te gek en ik heb beide op Italian Shock dvd, maar vraag me af of het een upgrade naar de Shriek Shows waard is (die, naar ik meen, beide regiovrij zijn)?
Dat zijn waarschijnlijk geen upgrades. Die uitgaves zijn upscaled dvd's die ook nog eens gecensureerd zijn of iig involledig
Ben je zeker? Want wat betreft Buio Omega heb ik in ieder geval gelezen dat de BR een korte scene mist (25 seconden die 'er niet veel toe doen') die wel op de dvd staat (het is een combo-pack) omdat er een andere/betere print gebruikt is voor de BR.
Als je nog de oude gammele Italian Shock DVD´s hebt dan zijn de Shriek Show blu rays sowieso de moeite waard IMO. Maar het zijn inderdaad geen blu ray´s die je uit de kast haalt als je effe je HD cinema set wilt showen nee... Desondanks ben ik er wel redelijk happy mee en "Buio Omega" ziet er best nog goed uit, maar "Burial Ground" is echt teleurstellend en zou inderdaad zo maar een upscale kunnen zijn. Bij "Buio Omega" ontbreken 25 sec. van onze hoofdrolspeler die de garage binnen loopt. Lekker belangrijk dus.
Bedankt voor de reacties. Ik heb intussen een aantal diepgaande reviews gelezen en vooral Buio Omega komt er inderdaad niet goed uit. Die 25 seconden maken mij niet uit, maar blijkbaar zijn er ook best wat problemen met de sync, de pitch en (en da's voor mij het belangrijkste) de kleuren. Het beeld ziet er misschien ietsjes scherper uit, maar al het witte dat geel wordt en rood dat de bruine kant uit begint te gaan, lijkt me veel afbreuk te doen aan het visuele van de film. Hmm, twijfel twijfel...