Is Deze Dvd Te Pruimen???

Discussie in 'DVD, Blu-ray & Distributie' gestart door kinky queen, 3 feb 2007.

1. Aktion13F14 Delìrium Còrdia

I will keep an eye out you big fluffy wolfgiy you!
  2. weerwolf Bezeten

Hmmm, I love it when people call me fluffy!
  3. The Brood Inner Terror

Vigilante van Bill Lustig, is dat wat ?
  4. kinky queen Thrill me!!

De film? Matigjes...
  5. CinEx Administrator

Ik had er meer van verwacht.
  6. The Brood Inner Terror

Hmm, ik zag het eigenlijk wel zitten. 8-)
  7. bdc Incurably Insane

Vond Vigilante best goed.
  8. kinky queen Thrill me!!

Bruno, we zitten nu ff met Nederlanders onder elkaar te praten...
    CinEx, The Brood en bdc vinden dit leuk.
  9. joos Monster Squad

tsja laat ons, gekke belgskes,dan maar een betere smaak hebben zeker ;)
  10. Melzz Monster Squad

Ik lees overwegend negatieve verhalen over The Nesting. Is dat terecht? Ik heb deze titel altijd laten liggen omdat ie zo slecht moet zijn. Wat zijn jullie ervaringen?
  11. kinky queen Thrill me!!

Ik gaf hem een 4.0
  12. weerwolf Bezeten

Kan iemand me vertellen of de BR van Buio Omega en Burial Ground de moeite zijn? De films vind ik te gek en ik heb beide op Italian Shock dvd, maar vraag me af of het een upgrade naar de Shriek Shows waard is (die, naar ik meen, beide regiovrij zijn)?
  13. kinky queen Thrill me!!

Dat zijn waarschijnlijk geen upgrades. Die uitgaves zijn upscaled dvd's die ook nog eens gecensureerd zijn of iig involledig
  14. weerwolf Bezeten

Ben je zeker? Want wat betreft Buio Omega heb ik in ieder geval gelezen dat de BR een korte scene mist (25 seconden die 'er niet veel toe doen') die wel op de dvd staat (het is een combo-pack) omdat er een andere/betere print gebruikt is voor de BR.
  15. kinky queen Thrill me!!

Ik heb er heel wat klachten over gelezen iig
  16. Dr. David Menard Monster Squad

Als je nog de oude gammele Italian Shock DVD´s hebt dan zijn de Shriek Show blu rays sowieso de moeite waard IMO. Maar het zijn inderdaad geen blu ray´s die je uit de kast haalt als je effe je HD cinema set wilt showen nee... Desondanks ben ik er wel redelijk happy mee en "Buio Omega" ziet er best nog goed uit, maar "Burial Ground" is echt teleurstellend en zou inderdaad zo maar een upscale kunnen zijn. Bij "Buio Omega" ontbreken 25 sec. van onze hoofdrolspeler die de garage binnen loopt. Lekker belangrijk dus.::)
  17. weerwolf Bezeten

Bedankt voor de reacties. Ik heb intussen een aantal diepgaande reviews gelezen en vooral Buio Omega komt er inderdaad niet goed uit. Die 25 seconden maken mij niet uit, maar blijkbaar zijn er ook best wat problemen met de sync, de pitch en (en da's voor mij het belangrijkste) de kleuren. Het beeld ziet er misschien ietsjes scherper uit, maar al het witte dat geel wordt en rood dat de bruine kant uit begint te gaan, lijkt me veel afbreuk te doen aan het visuele van de film. Hmm, twijfel twijfel...
  18. CinEx Administrator

Don't do it >:D
  19. weerwolf Bezeten

Okee CinEx, omdat jij het zegt! o:)

Deel Deze Pagina