Oooh, ik dacht misschien 1 of 2 jaar. 4 jaar is een mooie leeftijd om met dit soort films te beginnen. Sweet Dreams !
UHM...20 mrt....nu 1 juni.....goh in die tussen tijd hebben we alweer veel films gezien!!! En btw...denk dat sommige mensen zichzelf eerst maar even moeten gaan afvragen of ze zelf niet nog te redden zijn ......!! Hier is alles PRIMA zo!!
Ik ook niet,kinderen moeten kinderen blijven,die moet je niet gaan "opvoeden" met beelden van bv.Dawn of the Dead.Staat natuurlijk wel stoer....(komt alleen erg dom over..)
Mee eens. Ik weet alleen niet in hoeverre MissGwen serieus hierover is ?? Een kind van 4 naar Dawn of the Dead laten kijken vind ik echter niet verstandig !!
Heren... wellicht een interessante discussie maar Missgwen is niet achterlijk Open even een nieuwe discussie over dit onderwerp aub
Jullie zn echt goed gelovig he! wat als ik zeg dat hij mag opblijven tot 00.00 uur met een bak popcorn en pot bier!?...... leuk dat mensen zo overal op happen!!!
Killer Klowns From Outer Space 2 (in 3D) Coming in 2012 http://www.killerreviews.com/kr-news.php?newsid=621