Nieuwe Horror & Cult aanwinsten op DVD en Blu-ray, deel XXVII

Discussie in 'DVD, Blu-ray & Distributie' gestart door CinEx, 16 apr 2011.

1. meroth Monster Squad

Zou die zoveel aan extra gore bevatten?
    Vind ik de gewone versie goed, maar vrij braaf, dan komt deze er zeker ook. Nog zoveel leuke dingen out there om aan de collectie toe te voegen...
    Dan zal ik nog maar eens wat meta-klassiekers op ebay zwieren om m'n paypal wat aan te zuiveren...
  2. kinky queen Thrill me!!

3. meroth Monster Squad

Deze toegevoegde scenes (waar de nieuwe fx blijkbaar vooral berusten op CGI) overtuigen me niet meteen om deze killer cut onmiddellijk in huis te halen. Ik probeer hem morgen om het menu te krijgen. Je leest wel wat ik er van vond.
  4. Bub Monster Squad

3 voor een tientje...

[IMG][IMG] [IMG]
    bdc vindt dit leuk.
  5. bdc Incurably Insane

6. kinky queen Thrill me!!

Zeker voor die films!!!
  7. kinky queen Thrill me!!

Naamloos.png

Gesigneerd op de inlay en op de dvd door Russel en een in de film gebruikte flyer. Simpele poster replica op ansichtkaartformaat en een heuse vomitbag voor DEATH STOP HOLOCAUST. Nou moet ik die dan ook maar kopen

:p
    bdc vindt dit leuk.
  8. The Brood Inner Terror

THE THING (2011)

thing.jpg
  9. kinky queen Thrill me!!

ed_dvd_book_of_the_dead_cover_large.jpg
  10. bdc Incurably Insane

3 voor (minder dan) 5- bij Boekenvoordeel gisteren op weg naar huis...

Cursed (2005) ?! R-rated?
    Boot Camp (2007)
    Night of the Demons (2009)

Geen idee of het wat is maar voor die prijs...
  11. weerwolf Bezeten

Cursed vind ik zelf best leuk, maar je moet wel de 'langere' versie hebben die meer gore toevoegt (anders is het maar slapjes). Het scheelt maat twee minuten, maar ik herinner me dat ik hem in de cinema nogal vond tegenvallen en later op dvd (ik heb de Unrated Canadian dvd) het toch leuker vond omwille van net dat beetje meer gore dat er een meer 'volwassen' sfeer aan geeft. Helaas is het me niet duidelijk of de R-rated versie gelijk staat aan de US theatrical cut of aan de Unrated versie...?
  12. bdc Incurably Insane

Ik zal hem eens moeten kijken las op imdb de verschillen,de dvd is in ieder geval "16".
  13. weerwolf Bezeten

Als je weet te zeggen hoe lang hij duurt, dan vergelijk ik even met mijn dvd. Hoewel ik ook al rare dingen meegemaakt heb met 'nederlandse' dvd's. Zo herinner ik me dat mijn versie van Skinwalkers de tijdsduur van de cut versie heeft, maar wel alle 'geknipte' scenes intakt zijn...?
  14. bdc Incurably Insane

Op de cover staat "ca. 96 min.".
  15. meroth Monster Squad

Séance, Goblin & The Rite.
  16. weerwolf Bezeten

Dan zou je in principe goed moeten zitten... Op voorwaarde dat de tijdsduur van de cover klopt (wil er wel eens mijlenver naast zitten) én op voorwaarde dat de film in PAL is (en geen rechtstreekse NTSC->PAL port is).

Veel plezier ermee, alvast!
  17. kinky queen Thrill me!!

Da's echt wat voor jou. Moet hem ook nog hebben maar ik wil eigenlijk geen dvd's meer kopen
  18. Kungfuzombie Monster Squad

Is toch ook wel op Blu-Ray? Of alleen in de UK?
  19. kinky queen Thrill me!!

Oh geen idee eigenlijk maar ik heb hem nog niet op blu gezien ergens
  20. Kungfuzombie Monster Squad

Even gechecked, hij zou hier de 28ste verkrijgbaar zijn op Blu. Ken de film niet trouwens.
    kinky queen vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina