Oldboy (Oldeuboi)

Discussie in 'Aziatisch' gestart door -Spike-, 10 jun 2005.

1. -Spike- Black-gloved killer

Wat vonden jullie van deze film?
    Kreeg deze als aanrader van een vriendin van mij en ik moet zeggen voor mij een van de beste films van het jaar :D
    Erg vreemd, dat zeker, vond ze zelf ook ;)
    Maar ik ben nu wel benieuwd naar andere Koreaanse films, en vooral van de hoofdpersoon :D
  2. CinEx Administrator

Zeker een van de beste films vh jaar. Echt een film om van te smullen.
  3. The Brood Inner Terror

Gisteren nog eens gekeken. Brilliant!!
    Alleen zitten er wel wat dingen in die volgens mij niet logisch zijn, maar misschien zie ik het ook verkeerd? Zoals dat Ji-woon(de slechte) veel jonger is (uitziet) als Dae -sue(hoofdrolspeler) .
  4. TinkerTex Monster Squad

Damn, heb hem nog niet kunnen zien, maar ik ben ervan overtuigd dat ik hem wel goed zal gaan vinden, als ik de verhalen erover zo hoor.
  5. SPOILERS

Zelfde school betekent toch niet dezelfde leeftijd? Daarbij heeft 15 jaar opgesloten zitten Daesue behoorlijk getekend.
  6. The Brood Inner Terror

Klopt, maar in de flashbacks zien ze er niet uit als of er 10 jaar verschil in zit.
    Maar dat opgesloten zitten kan inderdaad wel wat uitmaken. Gisteren nog wat extra features gekeken en daar hadden ze het ook over dit verschil. Het werd alleen niet echt duidelijk verklaard. Die jongere gast had er ook zo zijn bedenken bij, maar de regisseur meende dat het niet uitmaakt als hij goed zou acteren. Tja....och, ik stoor me er ook niet groot aan hoor! ;)
  7. CinEx Administrator

Lijkt erop dat Josh Brolin de hoofdrol gaat spelen in de Amerikaanse versie.

8. Aktion13F14 Delìrium Còrdia

Deze is voor Spike Jones

Zal er wel een blik op werpen maar ik heb mijn mening al klaar!

Deel Deze Pagina