OMEGA Limax Film Productions Regie, camera, editing, geluid, licht, sfx & vfx: Limax Film Productions Cast: Peter Huizing, Jolijn van Dulken, Armin Scheuten, Kees-anne van Meelis, Ramon Klein, Maaike Kierkels en Megan Aerdts. Eerder dit jaar maakte VET-TV bekend dat ze een herstart zouden maken onder een nieuwe naam, met tevens een andere samenstelling. Limax Film Productions was geboren en hun eerste speelfilm is OMEGA - voorheen BESTAAT COLLECTIEVE GEKTE. Hierin volgen we de familie Bartels, die verhuisd zijn naar een riant huis midden in een bos. Het gezin leeft een gemoedelijk bestaan, tot de jongste dochter een relatie krijgt met een jongeman met een duister verleden. Dan gaat het aannemersbedrijf van de vader plots failliet. Hun leven neemt een vreemde wending, maar komt dit door hun financiële situatie, of om andere redenen? Met hulp van een pastoor probeert het gezin zich staande te houden in vreemde tijden. De eerste opnamen beginnen eind augustus en naar verwachting zal de film in 2012 in première gaan. De film wordt geregisseerd door Patrick Haagmans, die in HARTELOOS de geobsedeerde rechercheur Rick speelde. De eerste opnames hebben al plaatsgevonden en zien er zeer goed. De eerste teaser beelden zullen dan ook niet lang op zich laten wachten. Het nieuwe team werkt perfect samen en zal hopelijk een zeer goed product afleveren. Dit is vet-tv-style in een nieuw jasje!
Ik vind BOCKEREYERS tot nu toe de sterkste van de heren. Althans, qua verhaal. Technisch gaan ze met iedere film er duidelijk op vooruit. Benieuwd naar de verdere ontwikkelingen onder de noemer Limax.
Persoonlijk is mijn favoriet nog altijd Amicus (als je kan spreken van een eigen favoriet hahaha). Misschien dat er nog een kort filmpje komt van Limax voor D.O. 2011, maar dat staat in de begin fase. Voor nu nog een kort filmpje dat ik elkaar heb gezet in A.E., hierin heb ik dezelfde duistere sfeer proberen te vangen als er strax ook in de film komt. Enjoy!
Ben zeer benieuwd.... Misschien dat ik toch maar een keer moet afzakken naar het zuiden van de provincie voor een set-visit!
Zover ik weet een 5D maar dat moet ik aan stefan navragen...hij is de camera man en slaapt zelfs met het ding...soms wil hij ook graag ff alleen met de camera zijn en dan zien we hem terug onder de (witte doorzichtige) vlekken. ***ik weet dat hij dit leest hehehe***
Die promo maakt inderdaad heel erg benieuwd naar de rest. Goed gedaan hoor! Ik kan haast niet wachten
Hey Mike, heb nog in jullie gastenboek geschreven,maar kan die niet meer terugvinden op de site van Limax ...of word ik nou gek?? neem binnenkort wel contact op voor een setbezoek
Het vroegere gastenboek is er niet meer...zal eens kijken wat de mannen ervan vinden om zoiets op de nieuwe site te plaatsen