OMEGA (Limax Film Productions, 2012)

Discussie in 'Nederlands' gestart door Spar|Row, 17 sep 2010.

1. Spar|Row Seriemoordenaar

Yes sir.... I challenge do a duel! ...to the death offcourse  >:D

@ ErikZ: Eigenlijk is het niet veel scherpte diepte....maar scherp en onscherp wat het filmische effect geeft (dit werd me doorgegeven door onze camera man, de weledele heer Thoolen die anders mijn ziel zal verkopen aan de duivel hehe)
  2. ErikZ Black-gloved killer

Als bijvoorbeeld de voorgrond onscherp is, en de achtergrond scherp, (of natuurlijk andersom) noemen ze dat scherptediepte.

3. Haha, dat bedoelt men dan ook met scherptediepte ;)

Je kunt veel en weinig scherptediepte hebben en in de screenshots wordt dat afwisselend gebruikt om de kijker te sturen.
  4. ErikZ Black-gloved killer

5. Spar|Row Seriemoordenaar

als alles goed loopt zal 1 mei de teaser worden vrijgegeven....ik heb de rough cut gezien en hij ziet er zeer mooi uit! Misschien ben ik iets bevooroordeeld maar dit stijgt boven alles uit wat we ooit hebben gemaakt!

Be prepared  8)
  6. ErikZ Black-gloved killer

Nou Mike,
    Dat klinkt veel belovend! Ben benieuwd, kom maar op met die teaser/trailer! ;)
  7. Spar|Row Seriemoordenaar

De teaser heeft wat langer geduurd dan eerst werd aangekondigd...op de site van ons zie je hoe lang het nog is totdat de teaser wordt vrijgegeven...

http://www.limaxfilmproductions.nl/

Enjoy!
  8. Spar|Row Seriemoordenaar

9. The Brood Inner Terror

Ziet er heel goed uit !
  10. ErikZ Black-gloved killer

Ziet er visueel goed uit! Hij maakt ook nieuwsgierig naar meer (wat een goede teaser natuurlijk ook hoort te doen).
  11. Ziet er goed uit. Mooi belicht en spannende muziek die lekker loopt met de montage. Wederom een stap voorwaarts.
  12. Spar|Row Seriemoordenaar

Thnx mannen...tot nu toe is alles een stap voorwaard geweest...van het eerste geschoten materiaal van Oeger tot nu! En de rest van de beelden die ik gezien heb zijn minstens net zo goed als deze gebruikt in de teaser...als ze niet nog beter zijn!
  13. Xander Vanderlaan Kwaadaardig

Yo Mike!

Ziet er echt GEWELDIG uit...!!! Dit belooft iets...! LIMAX LIVES!  8)
  14. Spar|Row Seriemoordenaar

Thank u mister Xander :D

Deel Deze Pagina