So Bad, It's Good!

Discussie in 'Exploitatie' gestart door kinky queen, 21 mrt 2005.

1. kinky queen Thrill me!!

SHARKTOPUS

De beste in dit genre waar The Asylum een patent op lijkt te hebben maar deze is van B-koning Roger Corman. Heeeeel erg zelfbewust en het monster is vreselijk slecht geanimeerd, tegen het belachelijke aan. Roberts heeft duidelijk moeite om niet in de lach te schieten en het lijkt alsof je hem ziet denken 'Zo dat is makkelijk verdienen dit'

Het plot is zoals dat van al deze films is. Ik zie deze nog wel een cultstatus verkrijgen over een aantal jaar

8.0

2. kinky queen Thrill me!!

MALATESTA'S CARNIVAL OF BLOOD

M'n wenkbrouwen gingen omhoog en ze zijn niet meer omlaag gegaan. Hoe dit uit te leggen... Er is iets met een verlaten pretpark wat s'nachts open is en er komen jongelui, die het niet lang maken want het pretpark behoort toe aan ondergrondse zombievampieren die net als ghouls lijken vreten. Heel veel surrealistische momenten en die 'de plèèn boss de plèèn' dwerg zit er ook in

Het eerste wat in je opkomt is 'wat hebben die mensen in hemelsnaam gebruikt?' Het tweede is waarschijnlijk 'wat is het en waar kan ik het krijgen?'

Zien om te geloven

Owja en de monsters kijken in hun vrije tijd naar oude Lon Chaney films terwijl ze popcorn naar het doek gooien

9.0

3. kinky queen Thrill me!!

SAND SHARKS

De laatste in het nieuw ontstane sharksploitation subgenre is deze flauwekul die perfect in het rijtje past van SHARKTOPUS, DINOSHARK, SUPER SHARK etc. Zoals gebruikelijk zijn de fx uiterst belabberd, het akteren vreselijk aanstellerig en is de film heel zelfbewust

7.0

Aktion13F14 vindt dit leuk.
  4. kinky queen Thrill me!!

When Sharktopus came out, a local radio station out here in L.A. ran an on-air skit about a bunch of guys making tacky monster movies featuring animal hybrids proving just how ridiculous you can get with these movies.
    Monster Machine is making that skit a reality.
    The co-producers of SHARKTOPUS, DINOSHARK and SHARK SWARM - Stephen Niver and Robert James Roessel - have founded Monster Machine and this production outfit will roll out a slate of creature features like ARACHANACONDA, GRIZZLYGATOR, SEA SCORPIONS and MANEATER MOUNTAIN.
    SHARK SWARM team David Rosiak and Matthew Chernov will develop the films with Monster Machine; most of the projects will come in around the $1-3 million range.
    ARACHNACONDA is the first rolling into production with Lou Diamond Phillips, Maria Conchita Alonso and Brett Wagner starring.
  5. kinky queen Thrill me!!

RAW FORCE

KUNG FU CANNIBALS / SHOGUN ISLAND

Een eiland waar ninja's (of zoiets) zelfmoord plegen en later terugkomen uit de dood door medicijnmannen (of zoiets) en het groepje schipbreukelingen wat het ondervindt. Hitler is trouwens ook eventjes van de partij als slavenhandelaar (of zoiets) en er is veel bloot en martial arts en een kudde boze piranha's

Duidelijk een film voor de slechte smaak liefhebbers

7.5

raw_force - kopie.jpg
  6. kinky queen Thrill me!!

THE ALIEN FACTOR

Don Dohler 'die andere' onafhankelijke filmmaker uit Baltimore, heeft hier met z'n debuut meteen z'n leukste film afgeleverd alhoewel NIGHTBEAST ook wel te pruimen was. Een ruimteschip stort neer op Aarde en de wezens die ontsnappen waren bestemd voor een intergalactische dierentuin. De bestuurder van het schip moet er voor zorgen dat niet alle mensen worden opgepeuzeld door de monsters.

Een ambitieuze film die mij meerdere malen deed denken aan EQUINOX

7.0

a_factor.jpg
  7. weerwolf Bezeten

Heb onlangs de documentaire 'Blood, Boobs and Beast' gezien over Don Dohler en dat heeft mijn interesse gewekt. Binnenkort Nightbeast maar eens opsnorren, en dan kan Alien Factor er misschien wel in een keer bij.
  8. kinky queen Thrill me!!

Leuke docu dus?
  9. weerwolf Bezeten

Ja, goed gemaakt en geeft echt een idee van de man die Dohler was, imho. Zeker de moeite om eens te kijken, vind ik, maar ik zit momenteel ook in een filmdocu-periode (deze, I was a teenage moviemaker, Not quite Hollywood, Video nasties) dus misschien over-apprecieer ik het een beetje.
  10. kinky queen Thrill me!!

Die video nasties docu is geweldig tenminste als je Ban the sadist video's zit te kijken of The definitive guide
  11. kinky queen Thrill me!!

De man wist wel van 'speciale' effecten

:p

12. weerwolf Bezeten

The Definitive Guide was het, heel onderhoudend. Not Quite Hollywood was echt geweldig, moet ik zeggen. Heel veel zin om een aantal van de genoemde producties te gaan kijken, nu...
  13. Aktion13F14 Delìrium Còrdia

Sandsharks

Tranen lopen echt werkelijk over mijn wangen van het lachen
    Kijk dit als je prozac op is en je voelt gelijk weer 100%
  14. kinky queen Thrill me!!

Lachen eh? Moest vooral lachen toen ik al die vinnen door het zand zag sjesen
  15. Aktion13F14 Delìrium Còrdia

Het was weer heerlijk de dialogen de effecten i love this stuff!
  16. kinky queen Thrill me!!

KILLER EYE: HALLOWEEN HAUNT

Sort of sequel op THE KILLER EYE. Ditmaal veranderd het grote boze oog nietsvermoedende voluptueuze jonge meiden in nymphomane lesbiennes door ze te elektrocuteren dmv een stroomstoot uit z'n iris. Charles Band doet het dit keer zonder poppetjes al zijn de dames al (opmaak)poppetjes genoeg

Ideale film om samen met vrienden te kijken onder het genot van zoveel mogelijk alcohol

8.5

KillerEyeCover4161.jpg
  17. kinky queen Thrill me!!

2-HEADED SHARK ATTACK

Het monster uit de titel, een zinkend eiland (don't ask) en een zooitje grietjes in badpak. Vermakelijke formule film

7.5

MV5BMTM3NjUyOTM3Ml5BMl5BanBnXkFtZTcwMjQyNTA5Ng@@._V1_.jpg
  18. kinky queen Thrill me!!

PLANETA BUR

VOYAGE TO THE PREHISTORIC PLANET / COSMONAUTS ON VENUS / PLANET OF STORMS / STORM PLANET

Dikke vette aanrader voor een avondje kolder. Het leuke is dat deze film serieus gebracht is. De special effects niet echt special zijn, want we hebben mannen in rubber pakken, rubberen vleesetende planten, mannen in robotpakken en weet ik veel allemaal voor onzin nog meer maar het is heel ambitieus gebracht en daardoor vreselijk lachwekkend

Poster is natuurlijk ook weer briljant...

8.0

tumblr_lxlaaoRt8Z1qc8b0ao1_400.jpg
  19. kinky queen Thrill me!!

UCHÛ DAISENSÔ

BATTLE IN OUTER SPACE / THE GREAT SPACE WAR

Fantastische sequel op THE MYSTERIANS en veel leuker ook. Vooral als op het einde de grote steden weer eens met de grond gelijk worden gemaakt kom je werkelijk ogen en oren tekort.

8.5

20. kinky queen Thrill me!!

DEATH KAPPA

Wtf was dit nou weer... een Kaiju oldschool style maar dan werkelijk compleet mislukt. Een hommage aan Godzilla en consorten maar dit keer met rondvliegende ledematen en vliegtuigjes aan draadjes, een meisje wat zingt op de soundtrack of ze wel of niet een slipje moet dragen naar school omdat ze ongesteld is en dansende minimonstertjes op popmuziek

Behoorlijk wtf

8.0

POSTER - DEATH KAPPA.JPG
  21. Aktion13F14 Delìrium Còrdia

Piranhaconda wordt op 16 juni 2012 uitgezonden op Syfy.

De tagline is weer een meesterwerkje btw:

Part Snake! Part Fish! All Killer!

Deel Deze Pagina