Te Koop Gevraagd

Discussie in 'Handel' gestart door kinky queen, 29 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. damek New Member

Ja nou ja... dan komen er nog 2 euro verzendkosten bij + 5-10 werkdagen levertijd... maar ondertussen heb ik even op cosmox gekeken (die hebben soms wel aardige prijzen) en dan is ie 10 euro en 1 week levertijd. Ik hoop dat ze uberhaupt kunnen leveren want bij dvdoutlet heeft ie een levertijd van 120 dagen. :')

Mgoed, ik ga em dus maar bestellen bij cosmox, hoewel ik eigenlijk geen dvd's meer koop. Ik had die duitse dvd ook erbij kunnen bestellen toen ik 'last house on the beach' bij xploitedcinema bestelde, maar die is idd in het duits zonder ondertitels, dus niet echt een optie.

Er is/was overigens nog een andere uitgave, double feature met een andere film van een of ander amerikaans label (weet niet of dat een officiële uitgave is, maar is sowieso heel slecht nog te krijgen).   

edit: Deze dus:

http://www.amazon.com/Torture-Chamber-Sadism-Smiles-Murderer/dp/B00118SUIE
  2. bdc Incurably Insane

Boot en gewoon een rip van de NL dvd denk ik.
    Vind het trouwens wel een leuke film.
  3. bdc Incurably Insane

Iemand nog HK films op dvd/vcd te koop?

[edit] vooral interesse in oudere titels btw. ;)
  4. damek New Member

Nee, maar wel "Blood Ties", een chinese film uit Singapore (op VCD). Helaas geen engelse ondertitels, wel wat engelstalig dialoog. Als ik me het kan herinneren heb je "We're going to eat you" al gezien. Die is wel hong kong.
  5. bdc Incurably Insane

Bedankt voor het aanbod maar heb meer interesse in oudere films (had ik misschien moeten vermelden...) en We're Going To Eat You heb ik al op HK dvd. ;)
  6. damek New Member

En zoals ik al vermoedde kan cosmox Death smiled at murder niet leveren. :') Eerst een mail dat het langer zou duren, en nu staat op de site dat ie niet leverbaar is. Lame.

Zojuist bij bol.com geprobeerd (met couponcode), maar ik denk dat het daar hetzelfde verhaal is.
  7. CinEx Administrator

Je kunt hem ook niet meer op de officiële Filmfreak site bestellen, dus dan zal hij wel out of print zijn.
  8. damek New Member

Dat denk ik ook. Dus als iemand em wil verkopen, laat t me even weten.  :heart:
  9. weerwolf Bezeten

Iemand die weet waar ik de Blu-Ray van Human Centipede goedkoper kan krijgen dan bij Amazon.uk (7,5 pond)? Ik wil hem stiekem toch wel zien...  :p
  10. evil kneel Bezeten

11. CinEx Administrator

12. weerwolf Bezeten

Tja, het zal waarschijnlijk inderdaad amazon worden. Tenzij iemand hier hem goedkoper weg wil doen?

In elk geval bedankt voor de hulp!
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina