Hmm, lijkt erop dat ze gewoon het contrast wat hebben opgeschroefd. Maar in ieder geval heb je nu de correcte intro
De film op de oude disc was 14.8 GB en is nu 23.9 GB, dus er moet wel wat aan verbeterd zijn lijkt me, maar echt een grote verbetering zie ik ook niet. De film schijnt er in beweging wel beter uit te zien als op de screenshots. Ik heb er wel vrede mee, en wie weet krijgen we in de toekomst een betere uitgave.
Ik had een stukje van de oude gekeken en vond die al best aardig. Denk ook dat het wel goed zit. Kan misschien beter, maar tot nu toe waarschijnlijk de beste uitgave.
Zojuist de Arrow Blu-ray gekeken. Beeld en geluid is dik en orde ! In mijn mening beter dan welke dvd versie ook. Maar er is zeker ruimte voor verbetering. Sommige scenes leken met grain en al intact, en andere weer bewerkt met DNR. Dat is wel jammer, maar over het algemeen ziet THE BEYOND er goed uit op Blu-ray. Ik raad wel aan om zonder ondertiteling te kijken, want daar laat men wel eens een steekje vallen, met als hoogtepunt dat Schweik is omgedoopt tot Spike