Wel CinEx, je bent niet de laatste op het forum om de film te zien, want ik heb hem pas tien minuten geleden gezien Is het een goeie film? Nee. Maar enorm slecht vond ik hem nu ook weer niet. Goed, er wordt veel beloofd dat niet geleverd wordt (eigenlijk een typische exploitation-flick uit de jaren '60 dus ), maar er zijn leuke dingetjes (de scene op de trap bijvoorbeeld). Ik vond de hoofdrol van Laser niet echt slecht. Het idee vind ik ook nog altijd best leuk. Ik denk eigenlijk gewoon dat Tom Six met zijn zelfingenomenheid en zijn oogjes die glinsteren "kijk wat ik allemaal gedurfd heb" zichzelf al die negatieve kritieken een beetje op de hals gehaald heeft. Al bij al vind ik dat The Human Centipede eigenlijk de Nederlandse Lucker genoemd mag worden (mijn excuses als ik me hiermee de haat van hardcore Lucker-fans op de hals haal). Leuk als curiosum, maar het gegeven had veel beter uitgewerkt kunnen worden imho. Waar kan ik deel twee vinden?
Ja, vandaar dat ik zeg dat THC wel de NEDERLANDSE Lucker genoemd mag worden... Of zeg ik nu iets raars?