Turksploitation- Hoe weirder hoe beter!

Discussie in 'Exploitatie' gestart door kinky queen, 29 aug 2007.

1. kinky queen Thrill me!!

Bespreek hier het subgenre van de trashmovie, de Turksploitation. Titels als THE TURKISH STAR WARS, THE TURKISH E.T, THE TURKISH SUPERMAN etc etc

ÇIRKIN DÜNYA

THE TURKISH LAST HOUSE ON THE LEFT/LAST HOUSE IN ISTANBUL

Deze TURKISH LAST HOUSE ON THE LEFT is best interessant, al lijkt hij meer op LAST HOUSE ON THE BEACH dan op Wes Craven's bekende exploitation film

Lang niet zo slecht als die andere turksploitations en er zit in deze film zowaar een schokkende scene

Een peuter op de bodem van een zwembad die daar in is gegooid door een van de sadisten

2. bdc Incurably Insane

Leuk idee,van die titel had ik nog niet gehoord.
    Wat mij altijd opvalt in Turkse films is de Italian connection,ze zagen blijkbaar heel veel Italiaanse films in Turkije...
    Heb hier nog een hoop Turkse films liggen die ik nog moet zien (op vhs en vcd geen subs).
    KILINK,de Turkse versie van Killing/Satanik,vind ik wel heel cool.
    Origineel was Killing een Italiaanse foto-novelle reeks en ik denk dat er alleen in Turkije films van zijn gemaakt.
    Een originele cover van Killing onder zijn Franse naam Satanik,let op de K (van Killing) op zijn gordel.
    (er zijn ook Nederlandstalige edities van)
    Foto's uit de novelle
    Een momentopname uit Kilink Istanbul'da

PS heb hier ook nog massa's Indische horror,misschien daar ook eens een topic over?
  3. kinky queen Thrill me!!

Maak maar. Zelf vind ik Indische horror vreselijk dus zal je van mij geen last hebben

:D
  4. bdc Incurably Insane

Zal ik eens aan beginnen "when the mood strikes" :)
  5. kinky queen Thrill me!!

DEMIR YUMRUK: DEVLER GELIYOR

IRON FIST: THE GIANTS ARE COMING

It's not easy to kill a Turk, baldy!

Welke giants dat zijn weet ik niet. Deze Turksploitation is minder idioot dan z'n genregenoten maar er blijft genoeg te genieten

Superman komt te hulp wanneer er een stel trouwe burgers door bandieten worden lastiggevallen, en ja hij heeft eerst Batman beroofd

6. kinky queen Thrill me!!

SÜPERMEN DÖNÜYOR

SUPERMAN RETURNS / TURKISH SUPERMAN

Deze lijkt meer op de 'echte' Superman dan DEMIR YUMRUK: DEVLER GELIYOR die eigenlijk niets met deze film te maken heeft.

We zien Superman opgroeien op de boerderij en plotseling is hij Superman door een berichtje van zijn vader

En dan is hij plotseling de Clark Kent die we kennen als journalist al heet hij hier Tayfun Demir en gaat hij de boeven te lijf

Leuker dan 'die ander' en niet te verwarren met SUPERMAN RETURNS van Brian Singer [IMG]

7. bdc Incurably Insane

CASUS KIRAN - SPY SMASHER (1968)
    Me net opgevallen dat dit een Turkse versie is van de Italiaans/Spaanse Mister X (1967).
    Deze ziet er wel veel wilder uit!
    Als fan van masked superheroes/criminals moet ik deze natuurlijk aanschaffen... ;)

Het promotie materiaal is zelfs hetzelfde.
    [IMG][IMG]

Trailer
  8. bdc Incurably Insane

9. bdc Incurably Insane

Het ideale moment om je Turk-film collectie uit te breiden!
    Kijk eens op www.sazuma.com
    € 9.56 
    € 9.56 
    € 9.56 
    € 10.18
    € 10.18
  10. kinky queen Thrill me!!

DÜNYAYI KURTARAN ADAM'IN OGLU

THE SON OF THE MAN WHO SAVES THE WORLD / THE TURKISH STAR WARS II / TURKS IN SPACE

DÜNYAYI KURTARAN ADAM (THE TURKISH STAR WARS) is zondermeer de creme de la crap van de badmovie; ongelooflijk absurd en uniek door zijn onbedoeld lachwekkende alles

Deze 'sequel' die nog het meest lijkt op een mix van DÜNYAYI KURTARAN ADAM en TURIST ÖMER UZAY YOLUNDA (THE TURKISH STAR TREK) komt niet verder dan een flauwe glimlach 1 of 2 keer en mag niet in de schaduw staan van de ultime 'so bad it's good' film THE TURKISH STAR WARS

4.0

http://nl.youtube.com/watch?v=XkjzxWnCYjA

Hier dan nog even for your viewing pleasure: Het echte werk:
    http://nl.youtube.com/watch?v=q5D9mfUnFx8
  11. Beowulf Monster Squad

Willempie!!!!!!!
  12. EvilOnline Member since 2003

Ik heb alleen onderstaande, en dat wil ik voorlopig zo houden....

13. meroth Monster Squad

Ik heb onlangs de Turkse Star Wars bij een vriend bekeken, en de harige gedrochten, zilverpapieren wapens, en meer van dat waren te gek voor woorden!

Zelf heb ik toch geen ambitie om geld te spenderen aan zulke films 8)
  14. bdc Incurably Insane

Van de Onar Films website:

KILINK ISTANBUL'DA
    is Out of Stock, FOR EVER.
    I'll never re-issue it, by the way.

KILINK VS SUPERMAN + KILINK STRIP AND KILL
    ATTENTION!
    Due to copyright problems with the producer of these 2 films, I'll have to remove this DVD from day to day!
    I'll try to buy some time for maybe 1 month and keep it here.
    But after that, or maybe much earlier, this DVD will DISAPPEAR FOR EVER!!

(Dit is ondertussen al enkele maanden geleden...)
  15. bdc Incurably Insane

De toekomst voorspelt niet veel goeds voor Onar films denk ik...
    ZORRO KAMCILI SUVARI & MASKELI SEYTAN zullen volgens Onar zelfs nooit verschijnen.
    Hun laatste releases (limited op 500 stuks) spraken volgens mij wel erg weinig mensen aan en ze zijn nog erg duur ook.
    Hun volgende release zou een Turkse giallo zijn...
    Ik zat eigenlijk te wachten op nog een leuke masked superhero of een herondekte Kilink (dromen mag).
    Laten we eerlijk zijn,Onar heeft veel aangekondigd dat nooit is verschenen...
    En nu lijkt Onar andere genre's (die me persoonlijk niet erg aanspreken) te prefereren.
  16. kinky queen Thrill me!!

Onar heeft vreselijk voor al z'n films moeten knokken en daarmee bedoel ik om de rechten te krijgen, om een degelijke print te vinden etc etc. Niet zo vreemd dat z'n uitgaves duurder zijn dan de gemiddelde frs titel

Ik zit hem al maanden te spammen om THE TURKISH STAR WARS op te snorren en uit te brengen. Ik denk dat die titel een klein goudmijntje voor hem zal wezen

(en als hij het niet doet, wie zou het dan moeten doen?)
  17. bdc Incurably Insane

23.50 Euro (+ verzending) voor een onbekende titel die je eens wil proberen vind ik wel duur.
    Als het een titel is die je aanspreekt/echt wil is dat geen probleem.
    Trouwens,zijn nieuwe releases (dit jaar) zouden maar 17 Euro (+verzending) kosten.
    Een hele verbetering.
  18. bdc Incurably Insane

Onar heeft inderdaad dringend een "money-maker" nodig,welke titel dat moet zijn laat ik in het midden.
    Daarom snap ik de keuze voor zijn laatste releases ook niet.
  19. kinky queen Thrill me!!

Hij zal er wel een goede reden voor hebben
  20. kinky queen Thrill me!!

Kreeg net deze email van 'm

Hey kinky queen!
    The world stinks with bootlegs of it.
    Everyone has seen it.
    I prefer to release stuff that noone has seen.
    Besides, it was released on dvd in Turkey last year, without subs.
    Cheers
    Onar

Deel Deze Pagina