Welke film(s) heb je net besteld? Deel 3

Discussie in 'DVD, Blu-ray & Distributie' gestart door kinky queen, 19 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CinEx Administrator

Naar Nightmares Come at Night ben ik al een tijdje benieuwd, laat dus maar eens weten hoe die is!
  2. kinky queen Thrill me!!

Niet zo heel bijzonder

;)
  3. bdc Incurably Insane

Franco fans zullen hem wel te pruimen vinden maar inderdaad niet zo heel bijzonder. ;)
  4. Melzz Monster Squad

Ik ben benieuwd, ik zal hier wel een wat roepen nadat ik hem heb gezien.

En inderdaad....nu maar hopen dat Trapped eens geleverd wordt:) Lijkt me een zeer toffe film.
  5. Melzz Monster Squad

Fuckin' shit zeg!! Inderdaad weeeeer de verkeerde film ontvangen van Second Spin. Ik heb nu al twee keer Trapped ontvangen, helaas 2x een andere film....behalve die van Code Red....damn!!
    CinEx vindt dit leuk.
  6. kinky queen Thrill me!!

Mwuahahahahahahahahaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh.....
  7. Melzz Monster Squad

8. Melzz Monster Squad

Net deze besteld....lees ik vervolgens niets dan negatieve reviews. Iemand die deze disk heeft en er wat over kan zeggen qua beeldkwaliteit.
  9. kinky queen Thrill me!!

Ja ik heb er een tijdje geleden wat over gezegd toen ik hem binnen kreeg

;)

Je had net zo goed de dvd kunnen houden
  10. Melzz Monster Squad

Mmmm...da's jammer. Ik houd eigenlijk wel van die rauwe gritty look (zoals de bd van Texas Chainsaw Massacre) en ik verwacht ook geen polijst geheel. Maar zelfs dat valt wat tegen begrijp ik?
  11. kinky queen Thrill me!!

Beeldkwaliteit is hetzelfde als van de dvd
  12. euro horror fan Black-gloved killer

Vandaag besteld

dracula prince of darkness uk.jpg horror express us.jpg metropolis germany.jpg innocents germany.jpg la belle et la bete germany.jpg mark of the devil austria.jpg plague of the zombies uk.jpg the reptile uk.jpg
    bdc vindt dit leuk.
  13. kinky queen Thrill me!!

Als je nou ook nog 's wat vaker je porum hier laat zien zijn we helemaal trots op je

:D
  14. euro horror fan Black-gloved killer

15. Melzz Monster Squad

bdc vindt dit leuk.
  16. spawn999 Monster Squad

17. kinky queen Thrill me!!

Topfilm. Toen Carpenter nog de ene na de andere knaller uit z'n mouw schudde
  18. spawn999 Monster Squad

19. bdc Incurably Insane

20. Melzz Monster Squad

bdc vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina