Women In Prison (W.I.P.Flicks) Dames Achter Tralies

Discussie in 'Exploitatie' gestart door kinky queen, 24 aug 2005.

1. Melzz Monster Squad

Deze film kan hier wel bij want het is voor het grootste gedeelte een WIP-flick maar het is echter zoveel meer....

Virgins from Hell (1987)

Waanzinnige Indonesische exploitationfilm die volledig de tekst op de hoes waarmaakt namelijk non stop action and violence. Te idioot voor woorden, chicks in kekke pakjes zitten in een bikergang en willen wraak nemen op een drugslord die in een soort van burcht woont omgeven door grotten en uitkijktorens. Hij fabriceert een drugs die vrouwen tot geile stoeipoezen transformeert en mijmert dat elke man ter wereld deze drugs graag in huis wil hebben. Hij draagt graag kleding dat doet lijken op een Spaanse Matador...

Veel schietwerk met machinegeweren waarbij twee partijen slechts een paar meter van elkaar afstaan. Dit is puur tekenfilmwerk maar dan in real time. Er komen ook een paar martelingen voorbij zoals het levend roosteren van een chick op een spit. Bloot blijft beperkt tot een stuk dijbeen. Je kan wel beschrijven wat er zoal gebeurt maar je moet het gewoon gaan zien. Topdvd van Mondo Macabro!!

8,2
  2. kinky queen Thrill me!!

Hebbum ook, erg plezierige film btw die het nog beter doet met het nodige bier en vriendenopdebank
  3. kinky queen Thrill me!!

DETENUTE VIOLENTE

HELL PENITENTIARY / CAPTIVE WOMEN HELL: HELL PENITENTIARY / CAPTIVE WOMEN 8: HELL PENITENTIARY

Het eerste wat me aan deze film opviel was dat ik sommige scenes herkende en dacht dat ik hem al gezien had. Ik ging richting imdb om te kijken of ik me soms vergist had om deze te gaan kijken want als ik hem al gezien had dan had ik hem een cijfer gegeven. Wat blijkt: de cast en crew van PERVERSE OLTRE LE SBARRE zit ook in deze film, die voor het gemak maar op dezelfde locaties is opgenomen en uit hetzelfde jaar komt. Om alles nog overzichtelijker te maken heeft hij ook dezelfde titel voor de buitenlandse markt namelijk HELL PENITENTIARY

Buiten dit is het niet veel bijzonders maar het is allemaal wel heerlijk herkenbaar: Ajita Wilson en een stelletje vrouwen die niet als man zijn geboren in skimpy outfits, de lesbische scenes waarbij de dames duidelijk zoiets hebben van 'mijn god is het nog niet genoeg nu' wat werkelijk heel lachwekkend overkomt ipv erotisch, de massale douchescenes, de sadistische gevangenisbewaardster etc etc

8.0

4. kinky queen Thrill me!!

JAILBIRD ROCK

CAN'T SHAKE THE BEAT / PRISON DANCER

Een women in prison film uit de jaren '70 en '80 is als een bezoekje aan je stamkroeg. Je weet wie er zijn, je weet wat voor onzin er gaat gebeuren en je weet ook dat het altijd gezellig is. Deze film past daar prima in thuis behalve dat er wat meer muziek in zit. Gelukkig is het geen musical maar lijkt het meer op een videoclip uit de jaren '80

8.0

CinEx vindt dit leuk.
  5. kinky queen Thrill me!!

PRISON HEAT

MANHATTAN COCKTAIL

Late women in prison movie die de standaard volgt van de films uit de jaren '70 en ' 80. Onschuldig. Martelingen. Verkrachtingen.Veel bloot. Ontsnapping. En die ontsnapping is de meest lachwekkende die ik ooit gezien heb denk ik.

Niets nieuws en eigenlijk een schoolvoorbeeld van hoe stupide en lachwekkend deze films zijn

7.5

Prison Heat (1993) [US poster].jpg

Deel Deze Pagina