Jammergenoeg nog niet, ik denk dattie een weekje of 2 voor de originele releasedatum van 25 Oktober verzonden zal worden
Limited theatrical rerelease. Almere zit er jammergenoeg niet bij October 21st & 22nd (except where otherwise noted) ALBUQUERQUE Guild Cinema (Oct. 28 & 29) ATLANTA Plaza Theatre AUSTIN Alamo The Ritz (Oct. 24 & 31) AUSTIN Alamo S. Lamar (Oct. 30) BOSTON Coolidge Corner Theatre CHICAGO Music Box Theatre (also Oct. 28 & 29) CLEVELAND Cedar Lee Theatre (Oct. 15) DALLAS Landmark Inwood Theatre DENVER Landmark Esquire DETROIT Landmark Main Art HOUSTON Landmark River Oaks JACKSONVILLE, FL 5 Points Theatre KANSAS CITY Tivoli Cinemas LAS VEGAS Theatre 7 (Oct. 31) LOS ANGELES New Beverly Cinema MESA, AZ The Royale MINNEAPOLIS Landmark Uptown (Nov. 4 & 5) Lucio Fulci's Zombie theatrical screenings NEW YORK CITY Landmark's Sunshine OTTAWA, ONTARIO Mayfair Theatre PHILADELPHIA Landmark Ritz PITTSBURGH The Oaks Theater PORTLAND, OR Hollywood Theatre SACRAMENTO Crest Theatre SAN ANTONIO Alamo Westlakes SAN DIEGO Landmark Ken Cinema SAN FRANCISCO Roxie Theater (Oct. 29 - 31) SEATTLE Landmark Egyptian ST. LOUIS Hi-Pointe Theatre ST. PETE BEACH, FL The Beach Theatre TORONTO The Revue Cinema TUCSON, AZ The Loft Cinema WASHINGTON, D.C. Landmark E Street Cinema WINCHESTER, VA Alamo Drafthouse Winchester WINNIPEG, MANITOBA Park Theatre Cafe (Oct. 13)
Interessant maar damn...ik zie door de bomen het bos niet meer, de een vindt de transfer geweldig, de ander zegt dat er teveel DNR is toegepast.... Ik ben zelf eigenlijk wel tevreden met de BU's die ik tot nu toe heb gezien. Ben erg benieuwd naar Zombie!
Ik ben over het algemeen ontevreden met mijn BU BD's, maar beter gaan we ze niet krijgen voorlopig, dus het is niet anders.
Wat ik zo grappig vind is dat veel films er op blu-ray fantastisch uitzien en dat ze op dat moment er nooit mooier hebben uitgezien, en dat er dan mensen klagen over de beeldkwaliteit. Ech ik lees verhalen over dat de bitrate wisselvallig is over de hele film, een audioglitch van een seconde (op een dvd weliswaar van TOMBS OF THE BLIND DEAD) en dat soort dingen. Mensen moeten gewoon wat te klagen hebben. Als de film uncut is, in z'n originele ratio en dito soundtrack... geniet er dan gewoon van en ga niet zitten kankeren over weet ik veel wat. Zo kan je nergens van genieten want bijna geen enkel product is PER-FECT
Als dat alles was, zou ik er niet eens over beginnen. Helaas zijn de tekortkomingen met sommige BU BD's een stuk irritanter dan dat.