Via facebook achter dit leuke projectje gekomen van Erwin en Martijn...vandaag wordt de trailer vrijgegeven... http://www.shoufshoufzombibi.info/
Trailer ziet er wel geinig uit. Sowieso vind ik de Shouf Shouf Habibi films/serie ook wel redelijk grappig. Hoop wel dat ze het cgi bloed een beetje beperken, die ziet er in de trailer nogal fake uit. Dat is zonde tegenover de veel betere zombi make-up.
Helemaal mee eens...nou weet ik toevallig dat Lawrence K. hier veel aan de sfx gaat doen dus ik denk dat er niet veel CGI bloed in voor gaat komen!
Op 30 juli starten de opnames van nieuwe Nederlandse film ‘Shouf Shouf Zombibi’, over inwoners van Amsterdam-West, die na het inslaan van een meteoriet langzaam in zombies veranderen. Gigi Ravelli heeft ook een rolletje weten te bemachtigen. De GTST-actrice maakt hiermee haar filmdebuut. Haar tegenspelers zijn onder anderen Mimoun Ouled Radi, Sergio Hasselbaink en Yes-R. bron: facebook/shownieuws omdat tekst zo saai is
It's a wrap! De opnames van Shouf Shouf Zombibi zitten er op... Nu is het wachten tot 16 februari 2012. Bron: facebook
Wordt een beetje schijtziek van al die 'komische' zombiefilms de laatste tijd. Het leukste uit deze film vind ik de filmposter van DE BUG die op straat hangt