Een amateurfilm die alom bekend is op het forum dus dit topic hoeft niet ter introductie maar meer om offtopic te voorkomen in andere fora. Diegene die niet bekend zijn met de film toch ff wat aandacht aan deze dijenkletser ZOMBIEGORE Een film die op dit forum nogal wisselvallig is ontvangen en als je m met vrienden gaat kijken zul je niet raar moeten opkijken als je een potje bier naar je harses gesmeten krijgt want dit is een filmpje waar je voor in de stemming moet zijn Het is een vrijwel plotloos verhaal wat gaat over een maniac die een serum heeft waardoor lijken mensen gaan aanvallen .... Juist. Je zal waarschijnlijk wel aanvoelen dat dit een film is die in dezelfde categorie valt als HERSENHONGER en MANIACS REVOLT en als je die films kan waarderen dan moet je zeker dit 'ding' aandoen. Anders blijf je lekker weg. De dvd is er in verschillende smaken: Dit is de festival versie die gelimiteerd is tot 500 exemplaren De standaard editie die oop is En als laatste de zwaar gelimiteerde en inmiddels ook oop natuurlijk uitgave die wat poen waard is: Wat pics van de homepage waar deze dvd nog steeds te bestellen is Het huidige IMDB stukkie commentaar: Plot Outline: A deranged doctor tries to make a new breed of supersoldier by performing horrible experiments on innocent people in his backgarden. A girl and her aggressive boyfriend are to become his next victims, but they fight back! This movie has the tagline "Another 90 minutes of your life will be wasted by watching this movie!" that is why it's obvious that it's not a good movie to begin with. So if you are warned in this way but still think of it as a serious production, and even criticize it and compare it to serious attempts at making a zombie movie, then I really think you miss the point. The film makers obviously had a lot of fun making this movie, and its clearly not meant for everybody, to say the least. Luckily, there are a lot of people who like obscure amateurfilms like this one, and for others I would say, as the tagline already said: Do not waste your time on this movie, you are warned. Bovenstaand stukkie in bold zegt genoeg
Dat vond ik idd een van de hoogtepunten uit de film, net als die zombie die plotseling een neutronenkanon of zo vind gewoon langs de kant van de weg
De Zombiegore trailer is te zien geweest op de Amerikaanse TV! het programma waarin Zombiegore oa te zien is is hier te downloaden http://www.bhivetv.com/ Nieuw! review van Zombiegore op de Cultkrant.nl http://www.kolonisten.nl/Hoezo/article.php?id=530
Maarten, een vriend van mij wist me te vertellen dat je zelf ook iets in een death metal band heb gedaan zodoende het optreden van Maggots Wat is hier van waar?
Nee, ik heb twee linker handen wat muziek maken betreft, ik heb nog nooit iets in een band gedaan voor dat ik de Maggots leerde kennen De Maggots heb ik via een contact persoon leren kennen, die nu ook low-budget films maakt
Uit de review hierboven: Die kerel heeft het constant maar over spanning en zo, maar is het eigenlijk je bedoeling geweest om een spannende film te maken? Of een film waarmee je b-liefhebbers een plezier mee wilde doen, of was ZOMBIEGORE een opwarmertje voor wat er nog gaat komen? In't kort: Waarom heb je ZOMBIEGORE gemaakt?
Waarom heb ik Zombiegore gemaakt....? dat is is een goede vraag! Ik denk omdat na 20 jaar nog steeds de zelfde horror klasiekers zag staan in de videotheek! (susperia, salem's lot, etc) Ik dacht nu word het toch wel tijd voor iets nieuws! (niet omdat ik de bovenstaande film niet goed vind, hoor! in tegendeel!) maar ik dacht als niemand iets nieuws durft te maken dan doe ik het zelf wel zo is Zombiegore geboren uit frustatie en gewoon voor de lol, als een grap Ik had alleen nooit gedacht dat ik zo ver zou komen, of met andere woorden zo diep kon zinken....
Dus ook jij vind dat de reviewer de film véél te serieus neemt? Ik vind zelf ook dat als je een spannende film heb willen maken dat je miserabel gefaalt hebt Maar daardoor is ZOMBIEGORE uitgegroeid tot een van mijn favo b-films
Behoorlijk vage review, alsof Schindler's list gereviewed wordt. Zombiegore is gewoon erg leuk tijdverdrijf meer niet.
Ik vind het wel een leuk review, de kritiek is goed bedoeld en zeker terecht. Zombiegore word vaak te serieus genomen denk ik, maar ik neem niemand het kwalijk Amateur of B-films zijn voor veel mensen vaak nieuw en misschien dat daarom sommige mensen teleurgesteld na het zien van een amateurfilm. Zombiegore is gewoon een geintje om te zien hoe ver je met niks kunt komen......(best ver dus niet meer dan dat, ik denk dat mensen die zelfspot kunnen waarderen deze film best kunnen waarderen, je moet de film zeker niet door dezelfde bril zien als commerciële Hollywood produkties!
Zijn er meer versies van die muk?????God bewaar me zeg.....als er nou ook maar een vleugje talent bijzat....kan net zo goed mijn neefje van 3 met een camera rond laten rennen.