Hehehehe,ik dacht al word er nou helemaal niet op gereageerd??Blijft vaststaan,dat ik ook maar mijn mening geef,lieve vriendjes....
Onlangs is er ook een film review van Zombiegore verschenen in een Frans online film magazine: http://www.sinart.asso.fr/sueursfroides/ De film word natuurlijk afgekraakt tot en met, maar over een ding hadden ze het toch mis.... Ze schreven namelijk dat zombiegore een mono track had..... Dit klopt dus niet, want mijn films hebben minimaal een 5.1 dolby digital soundtrack, of een DTS soundtrack (in de toekomst krijgen alle nieuwe door ons uitgebrachte speelfilms een DTS-ES soundtrack!) Wat bleek ze hadden natuurlijk een illegale Divx versie van Zombiegore gebruikt om het review te maken, want ik heb (helaas) nog nooit een versie aan Frankrijk verkocht! En door dit online-review zal het er wel niet veel beter op worden vrees ik......
Slechte publiciteit is ook publiciteit toch ? 8) Best een interessant magazine overigens met een aantal leuke titels, maar helaas is mijn Frans een beetje roestig.
Dat soort publiciteit wil je niet hebben.Ik heb vandaag geprobeerd om weer een stuk te kijken,maar het is echt bagger van de bovenste plank.En als je ook nog eens gaat jatten van Schnaas,word het er allemaal niet beter op.Volgende week in premiere: anderhalf uur een uitgescheten drol,in 5.1,gemaakt door een oerang oetang.....
Hoe is het het eigenlijk met van Druten??Maakt ie nog steeds poep,of heeft ie het maar gewoon opgegeven(wat beter is voor iedereen).Ik zat effe terug te lezen en kwam de onvergetelijke klassieker zombiegore tegen......